« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
آوای رودکوف:مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش سه درصدی مرگ های غیرطبیعی اعم از جنایی و غیرجنایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

 به گزارش خبرنگارپایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج،  کامروز امینی در جمع خبرنگاران افزود: 417 مورد معاینه جسد و صدور جواز دفن در 9 ماهه نخست امسال در مراکز استان به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.9 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: از این تعداد جواز دفن ، 333 مورد مربوط به مرگ‌های غیرطبیعی اعم از جنایی و غیرجنایی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در آمار مصدومین ناشی از حوادث رانندگی در 9 ماهه نخست امسال دو هزار و 965 پرونده تشکیل شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.84 درصد رشد داشته است.

امینی تصریح کرد: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در در 9 ماهه نخست امسال 148 مورد بوده که افزایش 2.78 درصدی داشته و این تعداد 135 مورد برون شهری و 13 مورد درون شهری بود.

وی افزود: طی این مدت 16 پرونده قصور پزشکی به پزشک قانونی استان ارجاع داده شد، که از این تعداد هفت پرونده منجر به صدور محکومیت شد و برای 9 پرونده حکم برائت صادر شد.

مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمار غرق شدگی و گاز گرفتگی در این استان اظهار کرد: رتبه استان در غرق شدگی تا 4 سال پیش بالا بود، که خوشبختانه این چند سال روند و سیر نزولی داشته است.

امینی اضافه کرد: مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در 9 ماهه نخست امسال 3 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 مورد کاهش را نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: