« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
آوای رودکوف-فرماندار شهرستان لنده گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت در روند انتخابات بی‌طرفی خود را حفظ و به عنوان مجری انتخابات تلاش کنند رضایت خدا و مصلحت نظام را در نظر بگیرند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، محمد مرادی صبح امروز در جمع هیئت‌های اجرایی ، نظارت و خبرنگاران شهرستان لنده امنیت برای جامعه را مشابه انرژی برای مردم دانست و افزود:خوشبختانه امنیت کشور ما زبانزد عام و خاص است در حالیکه در حلقه ای از آتش نا امنی قرار گرفته ایم.

مرادی وجود امنیت در کشور را مرهون خدمات شبانه روزی دستگاههای امنیتی ،رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد:در شرایط فعلی که در استانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم ایجاد امنیت روانی برای مردم و تهیه زیر ساختهای لازم برای حضور حداکثری آنها مهم و ضروری بنظر می رسد.
ایشان با اشاره به  لزوم مشارکت و همراهی مردم در اجرای انتخابات گفت: مشارکت و همراهی مردم در طول دوران انقلاب اسلامی با سیاست‌های کلی نظام عاملی جهت ترقی و پیشرفت نظام بوده است.


فرماندار لنده  اظهار کرد: باید بدانیم که حضور مردم یعنی پشتوانه و پشتیبانی از نظام و انقلاب و در همین راستا همه نهادها ، گروه‌ها ،احزاب و  رسانه ها باید زمینه همفکری و همراهی را فراهم نمایند.


محمد مرادی در ادامه  گفت: دولت از ابتدای ثبت‌نام نامزدهای انتخابات سعی کرده بستر لازم را برای حضور مردم در عرصه انتخابات آماده سازد و دیدیم که گروه‌ها و طیف‌های سیاسی با شور و نشاط خاصی در این عرصه حضور یافتند.

ایشان همچنین  به روند تأیید صلاحیت‌ افراد در شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت اشاره  کرد و گفت: بررسی صلاحیت‌ها طبق قانون انجام شده و روند اجرایی خوبی داشته و شاید در پی اعتراضاتی که صورت گرفته تعدادی به عرصه انتخابات برگردند.

فرماندار لنده  یادآور شد: هیئت‌های اجرایی و نظارت در روند انتخابات باید بی‌طرفی خود را حفظ کرده و به عنوان مجری انتخابات تلاش کنند رضایت خدا و مصلحت نظام را در نظر بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: