« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۵
آوای رودکوف:متن نامه‌ای از آیت الله آ میر احمد تقوی که ظاهرا در پاسخ به نامه‌ای از سر لشکر شهید مجید بقائی نگاشته شده است

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

نهم بهمن ماه سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید مجید بقائی فرماندۀ قرارگاه کربلا است؛ شهیدی از شهر بهبهان که در نهم بهمن سال ۱۳۶۱ هنگام شناسایی منطقه عملیات والفجر مقدماتی، همراه غلامحسین افشردی (حسن باقری) به شهادت رسیدند. بدین مناسبت متن نامۀ یاد شده تقدیم امّت شهید پرور و مخاطبان محترم وب‌گاه می‌شود.

تاریخ: ۶۰/۲/۱

اِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِأةٌ صابِرَةٌ يَغْلِبُوا مِأتَيْنِ[۱]        قرآن مجید

اگر باشد از شما صد نفر پایدار بر دویست نفر از کفّار غالب خواهند شد  انشاءاله

برادر عزیز و نور چشم آرامجانم آقای مجید بقائی فرمانده عملیّات سپاه پاسداران بسیج شوش

ضمن طلب توفیق همه جانبه شما و تمام برادران سپاهی و ارتشی و بسیج و پیروزی عنقریب شما بر لشکر کفر صدّامی، تصدیع میدهد گرچه بنده همواره احساس شرمنده‌گی مینمایم که بنده و شما هر دو مدّعی مسلمانی هستیم، امّا مدّعای شماها در سنگر با کشتن و کشته شدن بثبوت رسیده و مدّعای حقیر از لفظ تجاوز ننموده و در بستر راحت بسر میبرم؛ ولی خداوند متعال را گواه میگیرم که بارها و بارها بوده که از مشاهده تلویزیون و یا تصوّر حالات و کیفیّت رزمندگی و از خود گذشته‌گی شما، آن حالت و احساس شرمنده‌گی که در درونم میباشد بصورت اشک از گونه‌ها و بر موهای سفید صورتم سرازیر میشود و جز همین قطرات اشک و دعای خیر هزینه‌ای برای پشتیبانی شما در امکان ندارم. فرزندان عزیز گرچه عملیّات متهوّرانۀ شما بمضمون چنین شعری «ساحت حسن تو از مِدحَت ما مستغنی است / فکر مشّاطه چه با حسن خداداد کند» نیازی به تشجیع ندارد، ولی امّید است همواره مضمون این شعر را که منسوب به امام حسین علیه السلام است و میفرمودند «وَ إنْ تَكُنِ الاَبْدَانُ لِلْمَوْتِ أُنْشِئَتْ / فَقَتْلُ امْرَءٍ‌ٍ بِالسَّيْفِ فِي‌ اللَهِ أَفْضَلُ»[۲] در نظر داشته و بدانید که شما همسنگر امام حسین علیه السلام هستید که ثارالله و یا حسین اَنَا دِیَتُک در حقّش گفته شد. پس شما خون خدا و خونبهای شما هم خداوند میباشد، زیرا نتیجۀ این جنگ تحمیلی پیروزی یا شکست عراق یا ایران نیست بلکه شکست یا پیروزی اسلام یا کفر است. امروز مانند جنگ احزاب است که رسول اکرم ص فرمودند اللّهم بَرَزَ الاِسلامُ کُلُّه اِلَی الکُفرِ کُلِّه و امروز شما مظهر اسلام واقعی و دولت بعث عراق مظهر تمام کفر جهان است وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین[۳]

اَللّهم انصُرِ الاِسلامَ وَ اَهلَه وَ اخذُلِ الکُفرَ وَ أهلَه.[۴]

باشد که انشاءاله عنقریب پیشانی پیروزمندانه شما را ببوسم.

والسلام علیکم جمیعاً و رحمة ا… و برکاته

دعاگوی حقیقی شما

حقیر احمد تقوی مقدم

از دهدشت

[۱] سوره أنفال – آیۀ ۶۶

[۲] و اگر چنین است که بدن‌های آدمیان برای مرگ آفریده و انشاء شده است، پس باید دانست که کشته شدن با شمشیر در راه خدا بسی برتر است.

[۳] و شما برترید اگر ایمان داشته باشید. سوره آل عمران – آیۀ ۱۳۹

[۴] خداوندا اسلام و اهلش را یاری فرما و کفر و اهلش را خوار کن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: