« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
آوای رودکوف-فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: هیچ مدیر یا کارمندی حق همراهی کاندیداها در وقت اداری را ندارد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، محمدکاظم نظری در نشست شورای اداری افزود: همه به عنوان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید پشتیبانی خوبی برای برگزاری رویداد مهم تاریخی داشته باشیم، که قطعا با حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه همراهی و همدلی مردم به نظام اثبات می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات متعلق به نظام است و تنها وزارت کشور مسئول برگزاری این رویداد مهم سیاسی نیست، بیان کرد: انتظار می‌رود تمام قوا بسیج شوند تا انتخابات پرشور و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه اولویت همه دستگاه‌ها باید انتخابات باشد، خاطرنشان کرد:  اولویت دستگاه‌ها بسیج امکانات و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات پرشور بوده و اینکه دستگاهی در شرایط کنونی و زمان منتهی به انتخابات اولویت دستگاهی را مدنظر قرار دهد قابل قبول نیست.

نظری  با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند همکاری و بسیج امکانات تمام نهادها و سازمان‌ها هستیم، تصریح کرد: اداراتی از جمله برق، جهاد کشاورزی، شهرداری، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، کمیته امداد، هلال‌احمر و بنیاد شهید همکاری خوبی در بسیج امکانات داشتند و تنها چند دستگاه هنوز به حساسیت بالای انتخابات پی نبردند و در بسیج امکانات کوتاهی کردند.

فرماندار بویراحمد از مدیران دستگاه‌ها خواست تا کاربران کامپیوتر را هرچه سریعتر طی یک روز اینده به ستاد انتخابات معرفی کنند تا آموزش‌های لازم به آن‌ها ارایه شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد. افزود: قریب به ۴۵۰ خودرو برای انتخابات در این شهرستان کمبود وجود دارد که  قطعا با توجه به برگزاری دو انتخابات تعداد نیروهای انسانی دو برابر خواهد شد لذا از مدیران شهرستانی انتظار می‌رود خودروهای اداری و استیجاری را از ششم تا هفتم اسفندماه در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی از سازمان اتوبوس‌رانی خواست تا به منظور جابه جایی نیروهای شعب اخذ رای در سطح شهر اتوبوس‌ها را بسیج کند.

وی اظهار کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع بوده و هیچ مدیر و حتی کارمندان عادی حق همراهی با کاندیداها در وقت اداری را ندارند.

نظری با بیان اینکه استفاده از خودروهای دولتی در کاروان‌های تبلیغاتی انتخابات ممنوع بوده و با مدیر دستگاه برخورد می‌شود، گفت: در دولتی خدمت می‌کنیم که شعارش قانون‌گرایی است لذا قانون باید در انتخابات رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها حضور نماینده فعلی بلامانع بوده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بیان کرد: بعضا مشاهده شده نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در سطح مناطق روستایی می‌کنند از تمامی کاندیداهای با هر نوع
گرایش سیاسی انتظار می رود قانون را رعایت کنند و از راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی خودداری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: