« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۰
امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اصلح ترین افراد باید توسط مردم انتخاب شوند، گفت: قوم گرایی و تعصبات قبیله ای در انتخابات باید کنار گذاشته شود

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، در خطبه های نماز جمعه این شهر  با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات واجب شرعی است، گفت: آنچه که باید مد نظر قرار گیرد حضور گسترده در پای صندوق های رای است و باید پس از حماسه 22 بهمن حرکتی شکوه مندانه تر خلق کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات باید بیش از گذشته حساسیت داشت چرا که برخی به دنبال نفوذ بودند که خوشبختانه ممکن نشد.

وی با بیان اینکه تعصبات قومی و قبیله ای باید در انتخابات کنار گذاشته شود، گفت: اصلح ترین ها باید توسط مردم انتخاب شود و موضوعات مربوط به قوم گرایی نیز باید کنار گذاشته شود چرا که این گونه موارد باعث خدشه وارد کردن به انتخابات است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: باید افرادی را انتخاب کنیم که به فکر خودشان نباشند و کاندیداهایی که خودشان می دانند رای ندارند به نفع افراد شاخص کنار روند تا مردم بتوانند اصلح ترین را انتخاب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: