« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲
آوای رودکوف:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  با صدور بیانیه از حضور حماسی مردم  ولایتمدار این شهرستان  در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در این  بیانیه از حضور حماسی مردم ولایتمدار شهرستان لنده  در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این بیانیه که به امضاء حجت الاسلام الهی نیا رسیده آمده است :

در یوم الله 22 بهمن همه آمده بودند تا با عزمى راسخ و گام هایى استوار براى پشتیبانى از انقلاب و نظام جمهورى اسلامى با حضور در راهپیمایى یوم الله 22 بهمن با شعارهاى کوبنده خود ، نفرت از استکبار جهانى و اطاعت خود از ولى امر مسلمین را اعلام نمایند .

لازم دانستیم از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف و روحانیت معظم در راس آنها امام جمعه محترم ،سپاه پاسدادان، شهرداری و شورای اسلامی شهر،شورای محترم اداری در راس فرماندار محترم ،ستاد نماز جمعه نیروهای نظامی و انتظامی و همه اداراتی که در دراین مراسم باشکوه همکاری و حضور داشتند تشکر و قدر دانی نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: