« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
نماینده سابق بویراحمد و دنا:این آقایانی که پروژه‌های گذشته را به نام خودشان گزارش می‌کنند بگویند که پروژه راه‌آهن اقلید یاسوج در چه زمانی کلید خود و دو بانده‌های یاسوج به اقلید، یاسوج به شیراز و یاسوج به بابامیدان در چه دوره‌ای کلید خورد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،ستار هدایت خواه  در نطق انتخاباتی خود در اجتماع با شکوه مردم پاتاوه طی سخنانی گفت: این مردم که در ۴ سال اخیر تحقیر شده‌اند، تصمیم نهایی را خواهند گرفت.
 نماینده سابق بویراحمد و دنا افزود:خوب است این آقایان جواب دهند که کدام پروژه ملی را در دوره چهار ساله اخیر خود برای مردم بویراحمد و دنا به ارمغان آورده‌اند در حالی که اقدامات گذشته را گزارش می‌کنند و روی آن‌ها مانور می‌دهند.

نامزد حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در ادامه اظهار کرد:

* این آقایان که پروژه‌های گذشته را به نام خودشان گزارش می‌کنند بگویند که پروژه راه‌آهن اقلید یاسوج در چه زمانی کلید خود و دو بانده‌های یاسوج به اقلید، یاسوج به شیراز و یاسوج به بابامیدان در چه دوره‌ای کلید خورد.

* یقیناً این آقایان فکر می‌کنند پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی و یا ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در دوره خودشان کلید خورده است که آن را گزارش می‌کنند.

* مدرسه‌سازی در آن دوره ۱۰ برابر بود و گازدار شدن پاتاوه از دو روستا به ۴۶ روستا رسید.

* به غیر از این‌ها مردم انتظار دارند که نماینده تنها به دنبال کار فامیل و بستگان و دوستان خود نباشد.

* مردمی که فکر می‌کنند در چهار سال اخیر تحقیر شده‌اند تصمیم نهایی را خواهند گرفت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: