« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
 تئوری موحد هراسی در کهگیلویه سستی را به زانوی هر رقیبی هدیه می کند که حتی اندک خیالی از شکست این ابر مرد سیاست را در سر نپرورانند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: به قلم ساحل محمدی؛ این روزها حال و هوای شهرستان کهگیلویه با رقابت کاندیدای انتخاباتی شور و حال خاصی به خود گرفته است، در میان این کاندیدا حضور حاج سید محمد موحد و یا به تعبیری سناتور بزرگ کهگیلویه این شور و حال را دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد آشنا ترین نام و شخصیت سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که حتی در خارج از مرزهای این استان شناخته شده است، دادستان فارس می شود نماینده مردم کهگیلویه و گچساران در مجلس شورای اسلامی می شود، نایب رئیس کمیسیون اصل نود و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، اما مردم باز هم موحد را دوست دارند و موحد برای چهار دوره دیگر نیز نماینده کهگیلویه در مجلس می شود، به بهبهان می‌رود و روی دستان مردم جا می‌گیرد و از آنجا نیز راهی بهارستان می شود.

زکاوت، زیرکی، همه جانبه نگری، حضور با پیروزی حتمی و... از جمله ویژگی های منحصر به فرد سناتور بزرگ کهگیلویه است.

موحد که نشان داده یکه تاز صحنه سیاست در اکثر دوران حضورش در انتخابات بوده و همین امر از او یک قهرمان بی بدیل ساخته تا با حضور وی هیچ کس کور سویی امید به پیروزی نداشته باشد.

تئوری موحد هراسی در کهگیلویه سستی را به زانوی هر رقیبی هدیه می کند که حتی اندک خیالی از شکست این ابر مرد سیاست را در سر نپرورانند.

این بار سناتور با دیدگاهی متفاوت از گذشته و عزمی بالاتر از تصور مخالفان پای به میدان گذاشته تا با حضور خود در مجلس بتواند گره کور مشکلات مردم منطقه را با دم مسیحایی خود باز کرده و موحدی تازه را به مردم معرفی نماید.

به نظر می آید شخصی مانند "حجت الاسلام و المسلمین حاجی سید محمد موحد" نمونه تمام عیاری از یک سیاستمدار با سابقه و دلسوز برای قوم لر خواهد بود، هم از آن جهت که در میان مردم لر و حتی جنوب کشور از محبوبیت کم نظیری برخوردار است وهم از آن جهت که هنوز به اصالت لری خود باقی مانده و علیرغم بزرگ شدن مختصاتش در بعد کشور هنوز خاکی بودن و مردمی بودنش را به تمام حفظ نموده است.

یار مهربان  آبروی دیارمان، بیا و بهارکن خزانم، بیا تا با آمدنت خاطره تلخ و گرد و غبار نبودنت را در هیاهوی انتظار گرم مردم خونگرم کهگیلویه با حضور همیشه سبزت شیرین و خانه تکانی کنیم و عید دوباره آمدنت را جشن بگیریم، چرا که بودن و وجودت رودخانه است که هر چه عمیق تر باشد، آرام تر و متواضع تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: