« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نکوداشت مادران و همسران شهدای این استان در ایام فاطمیه(س) خبر داد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،

سید مصطفی مهدی در یاسوج با اشاره به در پیش رو بودن روز شهدا و اجرای برنامه‌های متعدد در سطح شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت نام و یاد شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش کنونی که در جامعه حاکم بوده مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌‌های روز شهید در سطح استان، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی از جمله عطرافشانی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی، اجرای تئاتر و برنامه‌های هنری در مدارس، شاهد، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از مادران و همسران شهدا، اختصاص زنگ انشا مدارس به موضوع روز شهید و تجلیل از بازنشستگان بنیاد در سطح استان برگزار می‌شود.
 
مهدی در ادامه از برنامه‌های مهم و شاخص روز شهدا را تکریم از مادران و همسران شهدا در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: نکوداشت مادران و همسران شهید در روز پنج‌شنبه 20 اسفندماه راس ساعت 10 صبح به مناسبت روز شهدا در گلزار شهدای شهر یاسوج ودر سایر شهرستان ها برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد:‌ مادران شهدا در دوره‌های کودکی و نوجوانی نقش مهمی در تربیت فرزندان و پرورش دینی و مذهبی آنان داشتند و در جوانی، همسران شهدا نیز در هدایت آن‌ها موثر و موفق بودند.
 
مهدی با اشاره به اینکه نقش مادر می‌تواند در حفاظت و سرنوشت یک کشور بسیار مهم باشد، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس و حفظ این مرز و بوم ثمره تربیت اخلاقی مادران شهید کشورمان است.
 
وی با بیان اینکه مادران شهدا بزرگترین پشتوانه‌های انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: مادران شهید با تربیت اخلاقی صحیح فرزندان خود توانستند در حفظ این مرز و بوم نقش مهمی داشته باشند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های مطلوب و در خور شأن شهدا در سطح استان برگزار کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: