« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰
مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  از دکتر خادمی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اهدای لوح تقدیر از همکاری دکتر سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کانون های فرهنگی این استان تقدیر و تشکر نمود.

متن کامل  تقدیرنامه حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی  به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَةَ وَآتَى الزَّکَاةَ وَلَمْ یَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَـئِکَ أَن یَکُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِینَ

(سوره : التوبة آیه18)

جناب آقای دکتر سید موسی خادمی

استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد

سلام علیکم

شکوفائی و دستیابی به فرهنگ ناب اسلامی، مرهون سعی و تلاش فرهیختگانی است که همواره مساجد را به عنوان بهترین سنگر اسلام و انقلاب انتخاب نموده اند.

رسیدن به فرهنگ ناب محمدی (صل الله علیه وآله وسلم) به عنوان یک مسئله اصیل و حیاتی، مستلزم سعی وافر و تلاش بی بدیل دلسوختگانی دارد که امید دارند در کنف تاییدات خداوند و ظل توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه شریف) به سر منزل مقصود برسند.

نظر به اینکه جنابعالی با مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه خویش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (دامه ظله) مبنی بر لزوم توجه به امر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالی مزین به نام «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» تلاش ستودنی داشته اید، لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم، توفیق روز افزون شما را از پروردگار یگانه مسالت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: