« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
آوای رودکوف :نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه شدن اقتصاد کشور از تهدیدها و مطامع کشورهای دیگر و کاهش وابستگی به بیگانگان و بهبود معیشت مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

 به گزارش آوای رودکوف  به نقل از  ایسنا ، غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران در گچساران افزود: نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری مانند هر سال با درایت کامل صورت گرفته است.

او بیان کرد: نامگذاری سال جاری استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور برای توسعه اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم را ضروری کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و رقابتی کردن تولید یکی از راه‌های رشد اقتصاد کشور است.

تاجگردون عنوان کرد: جذب سرمایه‌های کوچک گامی به سوی کارآفرینی و افزایش تولید ملی است.

وی ادامه داد: با بیمه شدن اقتصاد کشور از تهدیدها و مطامع کشورهای دیگر و کاهش وابستگی به بیگانگان و بهبود معیشت مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمان فعلی که تحریم‌ها تقریبا برداشته شده حال فرصتی مناسبی برای تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

تاجگردون بیان کرد: مجلس و دولت برنامه‌های خوبی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دارند.

او اضافه کرد: اقتصاد پویا زیربنای زندگی سالم و جامعه توسعه یافته است که بهبود شاخص‌های آن نیازمند مشارکت همگانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: