« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
آوای رودکوف: کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود.

 

عزیز الله محمدی در گفت و گو با کاپ درباره شایعه تعویق انتخابات اظهار داشت:به نظر من انتخابات در زمان مقرر برگزار می شود و اتفاق خاصی رخ نمی دهد. تا جایی که من می دانم دولتی ها در تلاشند خیلی سریع مصوبه را بگیرند و در واقع وزارت ورزش و جوانان هم به دنبال لغو انتخابات نیست.
وی در ادامه افزود: تعویق انتخابات یعنی ضرر کردن فوتبال ایران. الان کی روش استعفا داده و کفاشیان هم که وضعیت نامشخصی دارد و این اتفاق خوبی نیست و اگر انتخابات به تعویق بیفتد این وضع بدتر خواهد شد و همه روی هوا خواهند بود.

کاندیدای ریاست فدراسیون  درباره موضوع تشکیل باند لرها در ورزش ایران گفت: این موضوع را قبول ندارم و چنین باندی در راس ورزش ایجاد نشده است .من خودم لر هستم و اگر باندی بود من هم عضو آن می شدم. البته من همیشه مستقل بوده ام و در زندگی ام عضو باند و دسته ای نبوده ام.
عزیزمحمدی در پاسخ به این سوال که اگر به ریاست فوتبال برسد درباره کی روش چه تصمیم خواهد گرفت بیان داشت: قطعا در این صورت کی روش را حفظ می کنم.او توانسته خوب عمل کند و در تیم ملی جوانگرایی انجام داده و ضمنا تا پایان جام جهانی با ما قرارداد دارد.

لینک کوتاه: cup.ir/u/115797

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: