« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
آوای رودکوف:فرمانده بسيج مستضعفين اظهار داشت: آمريکا هيچ‌گاه به تعهداتش عمل نکرده و نمي‌کند.

 

سردار سرتيپ محمدرضا نقدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي  گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: آمريکا هيچ‌گاه به تعهداتش نسبت به مردم ايران عمل نکرده و ملت ما نيز به اين رفتارهاي آن‌ها عادت کرده است.

وي ادامه داد: بعد از اينکه توافق با کشورهاي غربي صورت گرفت کشور آمريکا به بهانه‌هاي مختلف در سياست داخلي کشور دخالت کرد و پس از اين توافق 11 لايحه را به بهانه برقراري دموکراسي در ايران به تصويب رسانده که اين خود دخالت آشکار در سياست‌هاي کشور است در حالي که آمريکا در توافق‌نامه " الجزاير " تعهد داده بود که در سياست هاي داخلي ايران دخالت نکند.

وي ادامه داد: با اينکه آمريکا و کشورهاي غربي تضمين کرده بودند که ديگر هيچ تحريمي عليه ايران وضع نمي‌شود؛ ولي با تصويب اينگونه قوانين صددرصد نقض تعهد از سوي آنها روي داده و ما هم از آنها انتظاري جزء اين که به تعهداتشان عمل نکنند نداشتيم و همه بايد يقين داشته باشند که آمريکا به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: