« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۷
آوای رودکوف-وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بحث استخدام نیرو از بوم برای بوم را پیگیری می کنیم زیرا در مناطق محروم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم و این موضوع در سال های اخیر در پذیرش فرهنگیان و استخدام نیرو در دستور کار قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، شب گذشته علی اصغر فانی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره حادثه مدرسه سیستان و بلوچستان اظهارکرد: دراثر باد و باران دیواری در یک ساختمان متروکه در جوار مدرسه در منطقه بلوچستان خراب می شود و در پی این حادثه یکی از همکاران فرهنگی کشته و یکی دیگر از همکاران مصدوم می شوند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در حال حاضر بحث استخدام نیرو از بوم برای بوم را پیگیری می کنیم زیرا در مناطق محروم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم و این موضوع در سال های اخیر در پذیرش فرهنگیان و استخدام نیرو در دستور کار قرار گرفته است.

وی با یادآوری اینکه دوازده سال پیش یک سوم مدارس کشور ایمن بود تصریح کرد: اکنون دو سوم مدارس کشور ایمن است و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان برنامه ششم شاهد هیچ مدرسه غیر ایمنی در کشورنباشیم.
منبع : خبرگزاری ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: