« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
آوای رودکوف:با ابلاغ مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد سیدمحمود داربام  به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، سیدمحمد موحدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار اطلاع‌رسانی و همچنین استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص در این حوزه گفت: روابط عمومی یکی از دوایر مهم و اثرگذار در هر دستگاه و سازمانی به شمار می‌رود که اهمیت این کار در استانداری به عنوان پیشانی همه دستگاه‌ها و ادارات دوچندان است.

ایشان با قدردانی از خدمات  کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی استان نقش دارند، اظهار کرد: سید محمود داربام فرد ناشناخته‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی استان نیست و به خوبی با موضوع تعامل روابط عمومی و رسانه آشنایی دارد.

موحدپور با درخواست از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حفظ ارتباط کنونی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که این ارتباط در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: