« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
آوای رودکوف:دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره آموزشی دو روزه روابط عمومی ها و خبرنگاران استان در یاسوج برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موحدپور گفت: دوره آموزشی دو روزه روابط عمومی ها و خبرنگاران استان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در یاسوج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه مسئولین و کارشناسان روابط عمومی همه دستگاه های اجرائی و بانک ها، فرمانداری ها، شهرداری ها و خبرنگاران در استان می باشد.

موحدپور، افزود: این دوره آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه(31 فروردین) و (1 اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر در محل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان (دفتر آموزش و پژوهش) برگزار می شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دوره آموزشی به پیشنهاد حوزه استاندار، روابط عمومی استانداری و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا خواهد شد.

موحدپور، عنوان کرد: دوره آموزشی توسط استاد دکتر احمد توکلی، دکترای مدیریت رسانه، کارشناس ارشد در رشته ارتباطات و روزنامه نگاری، عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو هیئت داوران مطبوعات با 30 سال سابقه مطبوعاتی در روزنامه های مختلف و تالیف 10 جلد کتاب در همین رابطه برگزار می شود.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای این دوره آموزشی توسط حوزه آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گواهی صادر خواهد شد.  

وی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام به روابط عمومی استانداری مراجعه و یا با شماره تلفن 33227610 در وقت اداری و یا همراه 09173411223 و یا 09177416650 تماس حاصل نمایند.

موحدپور، گفت: برای ثبت نام، مراجعه به روابط عمومی استانداری با همراه داشتن کپی شناسنامه یا کارت ملی با معرفی نامه از اداره مربوطه و برای خبرنگاران نامه کتبی از مدیر رسانه الزامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: