« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲
آوای رودکوف:رودخانه و طبیعت زیبای این منطقه دارای اکوسیستم و محیط زیست بسیار خاص و جذابی است  که در جذب گردشگران  به این شهرستان نقش بسزایی دارد.

 پایگاه خبری آوای رودکوف :در خصوص مهربانیهای طبیعت زیبای موگرمون و نامهربانیهای نا زیبای مسولان به این منطقه هرچه بنویسم و گلایه کنیم حق مطلب ادا نخواهد شد.

                                                                                                                           

رودخانه و طبیعت زیبای این منطقه دارای اکوسیستم و محیط زیست بسیار خاص و جذابی است  که در جذب گردشگران  به این شهرستان نقش بسزایی دارد.

موگرمون با داشتن رودخانه جن و  چشم اندازهای طبیعی، باغات و شالیزارهای برنج در تمام چهار فصل آماده میزبانی  بسیاری از  گردشگران و اهالی این شهرستان گرمسیری است.

                                                                                                               

سایبان های طبیعی پوشیده از درختان زیبای بلوط و بید و وجود چندین طرح ماهی که به دلیل کیفیت و مرغوبیت ماهی(قزل آلا) از صادرکنندگان مهم ماهی به دیگر شهرهای استان و استان‌های همجوار بوده نیز به زیبائیهای این منطقه افزوده است.

                                                                                                                           

خلاصه کنیم هرچه در خصوص زیبائیهای این منطقه بگوییم باز کم گفته ایم و اما باید به مسولانی که چشمان خود را بر روی این منطقه بسته اند و آن را از کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی محروم نموده اند و  فقط سالیانه  در آغاز عید نوروز و ابتدای فصل تابستان به  یک مصاحبه و معرفی بسنده کردند گلایه کرد و تاسف خورد و آرام گفت:براستی که حق این طبیعت زیبا و مهربان نامهربانی نیست لطفا همان یک مصاحبه را هم از آن دریغ نمایید او خود برای معرفی داشته هایش ناز و کرشمه های زیادی بلد است.....

                                                                                                                        

گفتنی است موگرمون در فاصله 12کیلومتری شهر لنده ، در  استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
م.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
0
چ فایده داره این همه تعریف وتمجید زیبایهای کنونی موگرمون همون های هستن همچنان که ازابتدا به قدرت خداوندپدیداومدن ...ولی هیچ کارخاصی تاکنون ازسویی دولت برای این منطقه صورت نگرفته خصوصا تواین دوسه سال این دولت .ازجاده خوبش بگم .ازسرویس های بهداشتی اطراف رودخونه بگم .یا ازتابلوهای راهنمایی اطراف جادش .مسولین فقط حرف ... میزنن یه خانواده که ازصبح میرن تواین منطقه هبچ گونه سرویس بهداشتی اونجا نیست نکنه فک کردن مردم گنجیشک هستن که نیازب این چیزاندارن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: