« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
آوای رودکوف :مهندس محمود رضا ضرغامی پس از پایان کار رای گیری و شروع فرایند شمارش آرا و در پی گزارشات عوامل اجرایی ستاد ایشان در شعب های رای گیری مبنی بر پیروزی حتمی رقیب ایشان مهندس حبیب الله کشت زر در پیامی ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم شریف بهبهان این پیروزی را به رقیب خود تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوارم جناب مهندس حبیب الله کشت زر

نماینده منتخب مردم شریف بهبهان و آغاجاری

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نماینده منتخب مردم شریف بهبهان و آغاجاری را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی ، موفقیت و توفیق خدمت به مردم شریف بهبهان و حومه را مسئلت می­کنم.

بر خود لازم می­دانم که مراتب سپاس و شکرگذاری خود را به پاس مشارکت بی­نظیر مردم در این انتخابات و خلق  حماسه ی  سیاسی دیگر در تاریخ بهبهان اعلام دارم. بی تردید این حماسه بزرگ محصول درایت رهبری و هوشمندی و موقعیت شناسی مروم فهیم و قهرمان بهبهان است.

حماسه سیاسی این مردم همگام با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان داد که برخلاف تمام القائات و توطئه­های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم­ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت سی ­و هفت سال از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب قرار دارند.
لذا انتظار همه مردم این خطه شهید پرور بهبهان این است که حضرتعالی برای قدردانی از این حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را برای تحقق وعده های انتخاباتی خود  بکار گیرد.


با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه شما و همه مردم شریف بهبهان و حومه

محمود رضا ضرغامی
۹۵/۰۲/۱۰

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: