« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
به همت بنیاد مستضعفان انجام شد:
عملیات احداث، ترمیم و تعریض جاده روستاهای چلی و لارب در بخش مرکزی شهرستان لنده به همت بنیاد مستضعفان در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛سر انجام بعد از سالهای سال و مطالبه گری شبانه روز مردم و بعضا مسولان ؛عملیات احداث، ترمیم و تعریض جاده روستاهای چلی و لارب در بخش مرکزی شهرستان لنده به همت بنیاد مستضعفان در حال انجام است.


در همین خصوص جمعی از مردم روستاهای چلی و لارب در تماس با خبرنکار آوای رودکوف از تلاشهای ارزنده مراد مرادپور مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده ؛ امام جمعه ؛ فرماندار و سایر مسولینی که برای احداث و ترمیم این راه روستایی تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمودند.


روستاهای فوق را می توان یکی از قطبهای کشاورزی و دامداری شهرستان نام برد که طی سالهای گذشته به دلیل بی توجهی مسولان مهاجرتهای فراوانی به شهرهای خوزستان و لنده داشته اند که پیش بینی می شود با تکمیل این جاده شاهد مهاجرت معکوس مردم این روستاها باشیم.


گفتنی است روستاهای فوق دارای مدرسه ؛ آب و برق مناسب می باشند و از ظرفیتهای وسیع کشاورزی ؛ دامداری و گردشگری برخوردار می باشند.


اخبار ؛ گزارشات و یاداشتهای پیرامون این روستاها را در پایین همین صصفحه در بخش خبرهای مرتبط دنبال کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: