« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
حجت الاسلام عبدی پوردر دیدار اعضای جبهه پایداری کهگیلویه و بویراحمد با استاندار عنوان کرد:
ما مخالف تعامل با نمایندگان نیستیم اما نمایندگان دنبال رای آوری و منافع خود هستند و شما باید در راستای منافع و مصالح مردم قدم بردارید و هم با نمایندگان تعامل داشته لاشید و هم با مردم و نیروهای انقلابی.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛دبیر و اعضای جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد روزشنبه  17 مهرماه 1400 با حضور در ساختمان دولت با سید علی احمدزاده استاندار جدید استان دیدار کردند.


در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبدی‌پور دبیر جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی گفت:ما مخالف تعامل با نمایندگان نیستیم اما نمایندگان دنبال ارای خود و منافع خود هستند و شما باید در راستای منافع و مصالح مردم قدم بردارید و هم با نمایندگان تعامل داشته لاشید و هم با مردم و نیروهای انقلابی.

در ادامه مشروح سخنان وی را با هم مرور می کنیم:

خدا را شاکریم که استان یکی از فرزان شایسته خود را برای خدمت بکار گرفته و اعضای جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدا تلاش خود را برای این انتصاب بکار گرفته حمایت خود را از حضرتعالی اعلام می دارد.

حاصرین اعضای جبهه پیاداری شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد هستند ؛ افرادی پای کار ، جهادی و تحصیل کرد و متخصص ؛ که در تمامی صحنه های انقلاب حضور چشمگیری داشته و دارند.

دولت سابق معیشت و زندگی را بر مردم تنگ کرد و خدای را شاکریم که دولتی سرکار امد که برای معیشت مردم برنامه دارد.

 جبهه پایداری پای ارمانها ایستاده است اگر چه مورد بی مهری های چپ و راست قرار گرفت اما بنای کار ما تکلیف محوری هست.

باید مدیران انتخاب شوند که از جنس شعارهای دولت مردمی باشد یعنی هم از جنس مردم باشد و هم منجر به تغییر و تحول و ایجاد امید در مردم شود.

باید نتیجه تغییر مدیران تحول باشد. تحولی که منجر به بهبود معیشت مردم شود. تحولی که منجر به کاهش هنجارهای اجتماعی شود. امیدوارم تحول‌ها سبب شود که بوی فرهنگ ایثار و شهادت رونق بگیرد.

 باید سمت و سوی مدیرانی به سمتی برود که مردم احساس ارامش و امید کنند.

مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند و همه ما مدعی ولایتمداری و پیروی از رهبری هستیم لدا باید دولت تبعیت خود را از این فرمایش رهبری به اثبات برساند.

ما مخالف تعامل با نمایندگان نیستیم اما نمایندگان دنبال ارای خود و منافع خود هستند و شما باید در راستای منافع و مصالح مردم قدم بردارید و هم با نمایندگان تعامل داشته لاشید و هم با مردم و نیروهای انقلابی.

آقای استاندار به خاطر مصالح و منافع نظام هم نمایندگان را احترام کنید و هم تعامل داشته باشید. اما نه اینکه آنها تصمیم گیرنده نهایی باشند.

همه ی ما شاهد بودیم که نمایندگان استان در روز معارفه جملگی از استاندار سابق حمایت و تعریف کزدند در حالیکه آن  استاندار نماینده دولتی بود که معیشت را برمزدم تنگ کرد و در بحث بورس دست در جیب مردم کرد و برجام را به زندگی مردم گره زد.

در دولت قبلی و دولت‌های گذشته کسانی به دلیل مطالبه گری و مبارزه با ظلم و ناحقی مورد اتهام قرار گرفتند و برچسب افراطی و سهم خواه بر آنها زدند. آقای استاندار، مادری که 9 ماه درد بارداری را تحمل کرده، وقتی فرزندش به دنیا آمد، ان را به دست افراد دیگری نمی‌دهد و بگوید، شماها آن را بزرگش کنید و سودش را ببرید. امثال بنده ایستادگی کردند، داد زدیم و فریاد زدیم چه بلایی سر مردم آمده است. الان سهم خواه نیستیم بلکه تکلیف گرا هستیم. هر کسی که زجر کشیده علی القاعده باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. قرآن فرموده: که هر کس جهاد کرده او پاداش را می‌گیرد.

برخی در این دورانی که به مردم جفا می‌شد، شاخک‌هایشان هیچ تکانی نمی‌خورد و دنیا را آب می‌برد و آنها را خواب.

بیشتر بخوانید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: