« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : مردم انقلابی و آگاه استان به خوبی می‌دانند که سفر دور چهارم رئیس‌جمهور و هیئت دولت دهم همچون سفر دور اول، دوم و سوم در راستای عدالت‌محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و ترقی مادی و معنوی همه‌جانبه انجام می‌گیرد و برای استان منشاء خیر و برکت وافر است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به گرمی از هیئت دولت استقبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم قدرشناس این استان به واسطه خدمات ممتاز دولت عدالت‌محور به گرمی از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفر چهارم به کهگیلویه و بویراحمد استقبال می‌کنند.

اکبر نیکزاد ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم ولایتمدار و شهید‌پرور این استان همچون دور‌‌های اول، دوم و سوم سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان که شاهد استقبال گرم و پرشوری از آن‌ها نسبت به خدمتگزاران خود بودیم، بر این باوریم که این بار هم استقبالی پرشور، بانشاط و کم نظیر از رئیس‌جمهور خود خواهند داشت.
وی بیان کرد: با عنایت حضرت حق این بار هم رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، محمود احمدی‌نژاد و سایر اعضای محترم هیئت دولت هفته آینده وارد استان می‌شوند و مراسم استقبال از ورودی شهر یاسوج از مسیر یاسوج به اصفهان آغاز و در میدان هفت تیر با مردم شریف مرکز استان دیدار عمومی داشته و به ایراد سخن خواهد پرداخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رئیس‌جمهور سپس به مرکز همه شهرستان‌ها سفر خواهند کرد و در جمع مردم عزیز این شهرستان‌ها به ایراد سخن می‌پردازد.
نیکزاد خاطرنشان کرد: از مردم شهیدپرور استان انتظار می‌رود همچنان که در تمام صحنه‌ها، حضوری آگاهانه و پرشور داشته و دارند، این بار نیز میزبان خوبی برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی که مهمانان عزیز و ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، باشند.
وی تصریح کرد: مردم انقلابی و آگاه استان به خوبی می‌دانند که سفر دور چهارم رئیس‌جمهور و هیئت دولت دهم همچون سفر دور اول، دوم و سوم در راستای عدالت‌محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و ترقی مادی و معنوی همه‌جانبه انجام می‌گیرد و برای استان منشاء خیر و برکت وافر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشاپیش از سوی مردم مهمان‌نواز این استان حضور رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت را به کهگیلویه و بویراحمد خیر مقدم گفته و آرزوی توفیقات حضرت حق را برای ایشان داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: