« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
اوای دنا: آموزش و پرورش طی بخشنامه ای میزان ساعت حق‌الزحمه و اضافه‌کار مدیران ،معاونان و سایر عوامل اجرایی واحدهای آموزشی در نوبت اول و دوم را اعلام نموده است.پیش از این مدیران و معاونین واحدهای اموزشی حق مدیریت دریافت می نمودند.  

در بخشنامه حق‌الزحمه و اضافه‌کار مدیران، معاونان و سایر عوامل واحدهای آموزشی در نوبت اول و دوم آمده است: اضافه کار مدیران مدارس شبانه‌روزی حداکثر تا دو برابر مدیران مدارس عادی پرداخت خواهد شد؛ مدیران و معاونانی که در دو نوبت اشتغال دارند فقط یک نوبت از اضافه کار برخوردار می‌شوند.

اضافه کار معاون آموزگار و معاون دبیر در صورتی که فعالیت آموزشی نداشته باشند، معادل 60 درصد مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی پرداخت خواهد شد.

* اضافه‌کار در مدارس استثنایی با ضریب 1،2 محاسبه می‌شود

ارقام حق‌الزحمه و اضافه کار در مدارس استثنایی با ضریب 1،2 محاسبه می‌شود و حق‌الزحمه و اضافه کار نوبت دوم خدمتگزاران که علاوه بر نوبت اول در نوبت دوم نیز انجام وظیفه می‌‌کنند، 60 درصد ارقام نوبت اول خواهد بود.

به گزارش فارس، سرایداران واحدهای آموزشی دو نوبته در صورتی که علاوه بر ساعت موظف امور مربوطه نوبت دوم را نیز عهده‌دار باشند، به اضافه کار ساعتی آنان 20 ساعت اضافه خواهد شد؛ اضافه‌کار کارکنان مجتمع‌های ورزشی متناسب با درجه‌بندی تا 30 ساعت قابل پرداخت است.

حق‌الزحمه و اضافه کار مدیرآزمایشگاه مرکزی و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مناطق درجه 1 و 2 تا 20 ساعت، درجه 3 و 4 تا 15 ساعت و درجه 5 و 6 تا 10 ساعت قابل پرداخت است.

حق‌الزحمه و اضافه کار مدیرکانون‌های فرهنگی و هنری در مناطق درجه 1 تا 10 درجه 2 تا 15 و درجه 3 تا 20 ساعت قابل پرداخت است.

*جدول اضافه‌کار:



ضوابط این شیوه‌نامه صرفاً در مورد کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی قابل اجراست.

اضافه کار ساعتی برای تابستان حداکثر به میزان یک‌ماه قابل پرداخت است و در طول یک سال تحصیلی 9،5 ماه (به استثنای هنرستان‌های کشاورزی 11 ماهه) قابل محاسبه است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مختار مومن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
1
لطفا پيگيري نماييد چرا بخشنامه فوق الذكر به مدارس ارسال نشده است؟
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
0
اضافه کار ساعتی مدیر و معاونان مدارس اسلامشهر از مهر ماه 91 تاکنون پرداخت نشده است.لطفا پیگیری کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: