« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۳
اوای دنا:اینک که تک نماینده ی قوم بزرگ و با افتخار لر در لیگ برتر، گهر دورود لرستان می باشد و حال که این تیم بزرگ و هواداران تاریخ ساز آن در اولین بازی خانگی خود در شهر دورود در بازی حساس با تیم صدر جدولی استقلال تهران برنده ی اخلاق و جوانمردی بودوحال که هواداران فهیم این تیم در دورود درس اخلاق و جوانمردی را که از مولایشان علی (ع)به ارث برده اند به نمایش گذاشتند و باعث سرور و شادمانی همگان شدند  ،انتظار می رود مردان و زنان قهرمان قوم لرهمگام باسایر هموطنان عزیز در روز جمعه یکصدا و یکپارچه در هر گوشه ای از ایران اسلامی و حتی خارج از مرزها از عراق و روسیه و اذربایجان تا ترکیه و عمان و داغستان یکصدا و یکدل با نگاه خود ، دعای خود و تشویق خود این تیم را یاری و همراهی نمایند. وعده ی ما روز جمعه 15دی ماه ساعت 17/30 ورزشگاه ازادی تهران با خلق حماسه ای دیگر در عرصه ورزش با فرهنگ اصیل لرزبانان.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی محرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
1
ممنون از شما و تمام همتباران عزیزم در کهگیلویه و بویراحمد
از نظر بنده برد و باخت مهم نیست و مهم آن است که انشالله گهر بتواند نماینده ای شایسته برای قوم لر باشد. همانطور که در دو بازی گذشته فرهنگ بالای قوم بزرگ لر را به خوبی نشان داد. قومی که همیشه از طرف خیلی از تهرانی زده ها نماد بی فرهنگی بود اینک به قول عادل فردوسی پور تبدیل به نماد فرهنگی شده است و این یعنی بزرگترین پیروزی گهر و والاترین افتخار آن برای قوم سرافراز لر.
بروجردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
2
با سلام به شما هم تبار عزیز از شما بابت غیرتتان تشکر میکنم به امید پیروزی گهر دربازی روزجمعه و درآخر فصل راهیابی نماینده دیگر لرتباران شهرداری یاسوج و ماندگاری گهر در لیگ برتر.
درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
2
افرین بر غیرت اوای دنا.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: