« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کمال رستمعلی:
.... راستش هیچ کسی یادش نمیاد...
کمال رستمعلی در تلگرام نوشت:
شما یادتون نمیاد، سال های ابتدای دهه هفتاد، زمانی که آقای هاشمی رییس جمهور بود، سال های رونق دانشگاه و کرسی های آزاد اندیشی بود؛

هفته ای نبود که دانشگاهی در کشور با حضور نگاه ها و سلیقه های مختلف، جلسات تضارب آرا و گفتگو و بحث برگزار نکند. شور و هیجان و نشاط در دانشگاه ها موج میزد.

شما یادتون نمیاد، اون وقت ها همین جناب آقای رفسنجانی رییس جمهور بود و هم چنان که این روزها از آزادی و کار و اشتغال و دموکراسی سخن می گوید، آن روزها هم اوج فعالیت های روزنامه ها و رسانه های مختلف و مخالف بود.

شما یادتون نمیاد، آن سال ها، بیشترین آزادی متعلق بود به مخالفان رییس جمهور، یکی از عادات رییس محترم دولت، آن روزها، این بود که صبح ها از خواب که بیدار میشد اولین سوالش این بود؛
- امروز از کدام مخالفم تجلیل کنم؟!

شما یادتون نمیاد، کار فراوان بود، کسی نیاز به یارانه نداشت، تورم زیر یک درصد بود، سر صف و توی تاکسی و بازار و اداره همه در حال تعریف از دولت و رییس دولت بودند.

شما یادتون نمیاد، رابطه اتحادیه اروپا، کشورهای همسایه و آن چه این روزها آقای هاشمی جامعه جهانی می نامد،  چنان با ما خوب بود که نمی توانید حتا تصور کنید.

شما یادتون نمیاد... راستش هیچ کسی یادش نمیاد...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: