« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
امام جمعه یاسوج:
امام جمعه یاسوج گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان اجرایی کشور بیانات مهمی ایراد فرمودند که از مهمترین آنها لزوم تلاش برای کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از رکود اقتصادی به عنوان مولفه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به اول تیرماه آغاز هفته قوه قضائیه، افزود: این قوه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی، تامین کننده امنیت، تحقق دهنده عدالت، پناهگاه و حافظ جان، مال و ناموس مردم و برخورد کننده با مجرمان، قانون شکنان و هنجارشکنان است.
وی به 31 خردادماه سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: این سازمان وظایف مهمی بر عهده دارد و تاکنون نیز در زمینه نشر و تبیین احکام الهی خدمات ارزنده ای ارائه داده است.
حسینی با اشاره به 31 خردادماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام سید مصطفی چمران، اظهار کرد: این شهید والامقام الگوی مجاهدت و مقاومت بود و از هیچ تلاشی در راه دفاع از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب دریغ نکرد.
وی عنوان کرد: ملت ایران همواره قدردان رشادت های مثال زدنی شهدا و رزمندگان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.
حسینی 31 خردادماه سالروز صدور رای مجلس شورای اسلامی در مورد بی کفایتی بنی صدر را یادآور شد و ابراز داشت: این فرد خودباخته و وطن فروش خیانت های متعددی به کشور و ملت ایران کرد.
امام جمعه یاسوج به 28 خردادماه روز جهانی بیابان زدایی اشاره کرد و افزود: حدود هفت هزار و 500 کیلومترمربع بیابان در کشور وجود دارد و یکی از دلایل اصلی ایجاد بیابان نیز تخریب طبیعت و عرصه های زیست محیطی از سوی انسانهاست.
حسینی گفت: باید برای کاهش بیابان در کشور و جلوگیری از افزایش روزافزون آن اقدام، چاره اندیشی و برنامه ریزی اصولی از سوی متولیان امر و مسئولان اجرایی شود.
وی بیان کرد: آتش تروریسم دامنگیر آمریکا به عنوان حامی اصلی تروریست ها شد و چند روز قبل در یک حادثه تروریستی در این کشور حدود 50 نفر کشته و بیش از 53 نفر نیز زخمی شدند.
حسینی اظهار کرد: در هر نقطه ای از دنیا که کشتار و جنایتی اتفاق می افتد آمریکا به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در آن دخالت دارد.
وی عنوان کرد: دو هفته قبل در رسانه های کشور مطلبی در زمینه فیش های حقوقی چند صد میلیونی برخی از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شد که بازتاب گسترده ای نیز بین مردم داشت.
حسینی ابراز داشت: دریافت این حقوق ها نوعی خیانت و بی عدالتی است و باید با برخورد قانونی مناسب متولیان امر از بروز چنین فسادهای اقتصادی در جامعه اسلامی جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: