« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
دکتر دهبانی پور خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،دکتر رضا دهبانی‌پور با اعلام این خبر گفت: رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) فردا شنبه 26 مردادماه به شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برنامه‌های مختلفی در این سفر خواهیم داشت که از جمله آن‌ها رایزنی برای برگزاری کنگره بین‌المللی حضرت بی‌بی‌حکیمه(س) در استان خواهد بود.

وی همچنین از نشست مطبوعاتی جعفری رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از ساعت 11:40 دقیقه در محل سالن کنفرانس ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.

دهبانی‌پور به سایر برنامه‌های رئیس بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در یاسوج اشاره کرد و گفت: برنامه تجلیل از مدیرکل صدا و سیمای استان را به دلیل همکاری خوب در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: همچنین آقای جعفری رئیس بنیاد دیداری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی خواهند داشت.

وی نشست با عوامل برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را از دیگر برنامه‌های این مسؤول در یاسوج عنوان کرد و گفت: در نهایت نشست مطبوعاتی را با حضور رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: