« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری برای دریافت مجوز راه اندازی دانشکده داروسازی در استان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری برای دریافت مجوز دانشکده داروسازی خبر داد و گفت: احداث این دانشکده بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته و احداث آن در یک افق طولانی مدت امکانپذیر است.

دکتر صدرالله محرابی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سال ۱۳۷۴ بنیان‌گذاری شده است افزود : از آن زمان تاکنون دانشکده‌های پزشکی، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی در این دانشگاه تأسیس شده و در سال ۱۳۹۱ با گرفتن مجوز دندانپزشکی تعداد این دانشکده‌ها به ۵ دانشکده ارتقاء پیدا کرده است.

وی به ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان در سال‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۴ دانشیار، ۴ استادتمام، ۱۰۱ استادیار و ۷ مربی در دانشگاه علوم پزشکی استان به فعالیت مشغول هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: