« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
امام جمعه دهدشت گفت: امروزه در فضای مجازی منحرفان جولان می دهند و ارزش های شهدا و ولایت را زیر سوال می برند، اینها توسط سربازان گمنام امام زمان رصد و با آن‌ها به شدت برخورد می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  حجت الاسلام سید نصیر حسینی در یادواره شهدای جهادی، کارمندی و حوزه کارگری شهرستان کهگیلویه ضمن یاد و گرامیداشت این شهدا افزود: در این دنیایی که انسان ها زندگی می‌کنند چند چیز برای آنها تلخ است که یکی از آنها مرگ است، و شهیدان این تلخی را به شیرینی تبدیل کردند.

وی بیان کرد: این هنری بزرگ برای یک انسان است که تلخی مرگ را به شیرینی تبدیل کند و سند افتخار در عالم بشریت برای جامعه خود رقم بزند.

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: این شهید است که توانسته چهره کریح مرگ را به چهره دلنشین و دل‌انگیز تبدیل کند.

حسینی تصریح کرد: یکی از نجاسات خون است اما شهید این خون را مقدس می کند، همان لباسی که در معرکه جنگ است کفن او خواهد بود و با همان چهره و بدن خونین و پاره پاره دفن می شود.

وی اضافه کرد: این شهید است که با تفکر و اندیشه انقلابی خود این همه هنرنمایی می کند و با تمام وجود به میدان می رود و با تمام هستی خود از نظام و ولایت دفاع و تاریخ را به گونه ای دیگر رقم می زد.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: شهیدان تا لحظه ای که بر خاک افتادند از ولایت فقیه جدا نشدند و این شهید تاریخ را عوض کرد و امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور و نظام قدرتمند در مقابل جهان کفر و استکبار ایستاده است.

حسینی افزود: بعد از جنگ هشت ساله دشمنان بارها تصمیم به جنگی دوباره کردند و اما چیزی که این فکر را از آنها گرفت رشادت های جوانان در جنگ هشت ساله بود که با دست خالی در میدان جنگ حاضر شدند و نگذاشتند ذره ای از این خاک به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار کرد: امروزه قدرت و نقش اول در خاورمیانه مربوط به ایران است و این قدرت همان خون شهداست و ما باید به تاسی از شهدا پیرو آرمان های آنها باشیم.

امام جمعه دهدشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اتکار به شهدا را باعث حفظ آرمان ها و عظمت شهدا عنوان کرد.

حسینی دفاع در جبهه فرهنگی را از دیگر وظایف ما نسبت به شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا در روزی که باید دفاع کنند، دفاع کردند و امروز با توجه به جنگ نرم دشمن بر علیه کشورمان همه باید از آرمان های شهدا دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امروزه در فضای مجازی منحرفان جولان می دهند و ارزش های شهدا و ولایت را زیر سوال می برند، اینها توسط سربازان گمنام امام زمان رصد می شوند و اگر کسی با این ارزش ها در جنگ باشد ما هم با او در جنگ خواهیم بود.

حسینی تصریح کرد: باید هر کدام از خانواده شهدا یک جبهه فرهنگی مقابل دشمن ایجاد کنند و این خجالت آور است کسی منصب به شهیدی باشد ساکت بماند و گاهی حرف ضد شهید بزند، حتما رصد خواهد شد و با چنین افرادی به شدت برخورد می شود.

امام جمعه دهدشت هدف از حضور شهدا در جنگ را دفاع از اسلام، حجاب، قرآن، نماز و معرفت و معنویت همراه با محوریت ولایت فقیه عنوان و بیان کرد: اگر همه اینها باشد اما محوریت ولایت نباشیم همه بازنده هستیم.

حسینی با تشریح فتنه گران و کوردلان زمان امیرالمومنین(ع) گفت: امروزه اگر رهبری می گوید فتنه می داند که فتنه کمر اسلام را شکست و سر ابی اعبدالله را بر نیزه برد.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر فتنه آمد و ما تشخیص ندادیم اسلام تهدید خواهد شد همان طور که در سال 88 خواستند اسلام را نابود کنند و اما درایت های رهبر فرزانه ایران و حمایت همیشگی ملت خستگی ناپذیر این توطئه را خنثی کرد.

امام جمعه دهدشت اظهار کرد: امروزه دشمن فهمیده که راز پیروزی ایران اسلامی ولایت فقیه است و همه باید با اتحاد از آرمان شهدا و ولایت فقیه دفاع کنیم.

حسینی با اشاره به انواع معضلات اجتماعی در جامعه گفت: برگزاری چنین یادواره هایی به ما یادآوری می کند که شهدا چه کسانی بودند و اگر بخواهیم از این آسیب ها دور بمانیم باید به آرمان های شهدا نزدیک شویم.

به گزارش ایسنا، در پایان این یادواره از خانواده شهدای جهادی و کارمندی شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: