« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
« جبران باسیل» وزیر امورخارجه لبنان تاکید کرد:برای اینکه لبنانی قوی داشته باشیم، بتوانیم برهمه مشکلات چیره شویم و از لبنان و ملت آن حمایت کنیم باید مقاومت و اراده لبنانی ها برای ساختن کشور را به رسمیت بشناسیم و با حزب الله تفاهم کنیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  ایرنا، رئیس حزب جریان آزاد ملی لبنان با انتقاد از تسلیم شدن برخی طرف ها درمقابل دشمن صهیونیستی، خاطرنشان کرد: اسرائیل از سال 1948 تاکنون نشان داده است زبان سیاست را نمی فهمد وتنها راه برای حمایت از لبنان و مردم آن انتخاب گزینه مقاومت و رویاروئی با این رژیم و تفاهم با حزب الله است.
جبران باسیل در جریان بازدید از چندین شهر در جنوب لبنان از پیروزی های مقاومت و اهالی جنوب لبنان ازجمله در جنگ 33 روزه تابستان سال 2006 در مقابل رژیم صهیونیستی به عنوان « پیروزی بزرگ » یاد کرد و گفت که این رژیم دشمن اول لبنان است.
وی تصریح کرد: مقاومت اهالی جنوب لبنان در مقابل تجاوزهای دشمن صهیونیستی، معادله ای را خلق و لبنان را به یک نیروی اساسی در مقابل طرف هائی تبدیل کرد که می گویند، اسرائیل قدرتی شکست ناپذیر است و باید با آن فقط از طریق سیاسی تعامل کنیم در حالی که روند سیاسی و سازش از سال 1948 تاکنون برای جهان عرب و ما نفعی نداشته است.
رئیس حزب جریان آزاد ملی تصریح کرد: متاسفانه در داخل لبنان عده ای از وضعیت موجود راضی هستند و تسلیم شده اند اما بسیاری از لبنانی ها هم ادامه این وضعیت را برنمی تابند.
وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: تنها سیاست نتیجه بخش برای حمایت از لبنان، گزینه مقاومت و رویاروئی با اسرائیل و احترام گذاشتن به اراده ملت است که آماده تقدیم شهدا و جانفشانی و فداکاری است.
جبران باسیل در بخش دیگری از سخنان خود به سی وهشتمین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر و دو همراهش در لیبی اشاره کرد و گفت: امام موسی صدر یک شخصیت بزرگ ملی است و با گذشت سالها از ناپدیدشدنش همواره همراه و در کنار ما است.
امام موسی صدر بنیانگذار و رییس مجلس اعلای اسلامی شیعی لبنان به همراه شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین (روزنامه نگار) در سال 1978 در جریان دیدار رسمی از لیبی که به دعوت معمر قذافی رییس جمهوری وقت این کشور صورت گرفته بود، ربوده و ناپدید شد و تاکنون از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: