« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
احمد خورشیدی در کانال شخصی خود:
سردار احمد خورشیدی در صفحه شخصی خود نوشت: ایران امروز هم باید در منطقه قدرتمند باشد تا لگد مالش نکنند و هم بابست شکم مردمش سیر و فهیم و بصیر باشد تا تبل تو خالی نباشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار احمد خورشیدی دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی مطلبی را با عنوان «هم پیشرفت اقتصادی و هم اقتدار نظامی» در کانال شخصی خود نوشت که متن آن به شرح ذیل است:

*کشور به ارتش قوی نیازمند است تا هر کسی از راه نرسد و آنرا تهدید نکند و هم به اقتصاد قوی ، تا بتواند مردم را هم پشت خودداشته باشد.

*ایران امروز هم باید در منطقه قدرتمند باشد تا لگد مالش نکنند و هم بابست شکم مردمش سیر و فهیم و بصیر  باشد تا تبل تو خالی نباشد.

*قدرتمندی نظامی بدون اقتصاد قوی ، مارا پهلوان پنبه می کند و اقتصاد قوی بدون توانایی نظامی مارا سیبل هر کس و ناکسی و خواهیم دید هر کشور فزرتی تهدیدمان می کند و به هر بهانه مرزها و امنیت مان را در می نوردد.

*برای ایجاد ارتش قوی نباید اقتصاد را فدا نمود و برعکس برای رسیدن به اقتصاد خوب لازم نیست ارتش را فدا کرد.

*این نظریه که برای توسعه  بایست فیتیله ارتش را پایین کشید حرف منطفی نیست  بلکه باید گفت (( ارتش قوی بهمراه اقتصاد قوی با تعامل پیشرفت آفرین با دنیا بدون از دست دادن اقتدار بین المللی و منطقه ای و تلاش برای تشویق نکردن دشمنان برای افزایش دشمنی شان با ما  ))

*اگر ارتش قوی نداشته باشیم از سوی دسمن تهدید می شویم واگر اقتصاد خوب نداشته باشیم از سوی مردم خودمان ، پس راهبرد درست این است (( ارتش فوی -- مردم سیرو  فهیم و بصیر ))
احمد خورشیدی 95/6/19

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
چرا جناب خورشیدی موضع خودش رو که حمایت از اصلاحطلبان در این دوره انتخابات مجلس بود رو نمیگه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: