« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 53 کیلو و 500 گرم ماده مخدر حشیش از یک دستگاه خودروی پژو 206 در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان کشف و ضبط شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از یک استان جنوبی به سمت یک استان مرکزی کشور تحقیقات خود را برای شناسایی و توقف آن آغاز کردند.
وی گفت: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد تور ایست و بازرسی در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان دایر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران با مشاهده خودروی پژو 206 حامل مواد مخدر دستور توقف دادند اما راننده آن با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت از محل فرار کرد.
سرهنگ بالش زر عنوان کرد: پس از تعقیب و گریز خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 53 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و ضبط و راننده نیز دستگیر شد.
وی ابراز داشت: یک دستگاه خودروی پژو 206 دیگر که این محموله مواد مخدر را اسکورت و محافظت می کرد نیز شناسایی، متوقف و راننده آن دستگیر شد.
سرهنگ یالش زر گفت: هر 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شده و خودروهای حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ انتقال یافتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: