« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
وزیر مسکن کنونی و فرمانده سابق کماندوهای رژیم صهیونیستی در سخنانی ایران را بزرگترین تهدید و دشمن علیه اسرائیل نامید.
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از فارس ،  «یواو گالنت» وزیر امور ساخت و ساز و مسکن  رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق کماندوهای نیروی دریایی اسرائیل موسوم به «شایت -13» نام یکی از سه یگان تکاوری فوق ویژه نیروی دریایی ارتش اسرائیل که مسئولیت برخی عملیات نجات و ضد تروریستی ارتش اسرائیل را برعهده دارد، در اظهار نظری اعلام کرد که ایران بزرگترین تهدید علیه اسرائیل است و اجازه نمی‌دهیم این کشور بر سوریه احاطه داشته باشد.

به نوشته روزنامه «حییوم» این مقام ارشد اسرائیل در گفت‌وگویی مفصل در پاسخ به یکی از پرسش‌ها مبنی بر بزرگترین تهدید امروزی علیه اسرائیل گفت: «ایران بی‌شک بزرگترین تهید علیه اسرائیل است. ایران دشمن ما است. این کشور منبع خرابکاری و رواج امور عقیدتی است. ایران از جمله عوامل مهمی است که همواره علیه ما فعالیت می‌کند. این کشور در 5 جبهه از جمله در غزه،با حمایت از حماس و نیز دیگر گروه‌ها به ویژه حزب‌الله علیه اسرائیل و اهداف ما فعالیت دارد.»

وی در بخشی دیگر افزود: «میل ایرانی‌ها به  داشتن سلاح اتمی کماکان پابرجاست. هرچند که نوسان‌هایی در مسیر اهداف آن‌ها وجود دارد. اما آن‌ها اینک در بیانیه‌هایی نحوه استفاده از سلاح‌های اتمی را نیز اعلام کرده‌اند.»

یواو گالنت ادامه داد: «جورج. دابلیو بوش رییس جمهور پیشین آمریکا تهدیدی‌های منطقه‌ای که شامل تهران، بغداد، بیرون و دمشق هستند را محور شرارت نامید. این محور خطر بسیاری علیه اسرائیل دارد. البته کنترل ایران بر عراق کند است و از این بابت باید از فرآیندهای مختلفی تشکر کرد.»

وزیر امور ساخت و ساز اسرائیل افزود: «اینک درگیری جنون آمیزی در سوریه وجود دارد و ایران سعی دارد از طریق حزب الله به آنجا دسترسی داشته باشد. این پروسه ما را نگران می‌سازد. اجازه نخواهیم داد ایران از طریق دیگر بازیگران و با گسترش مرزهایش علیه ما عملیات نظامی اجرا کند.»

وی در خاتمه عادی سازی روابط با ترکیه را از دیدگاه خود از جمله اهدافی نامید که فعالیت ایران و حزب‌الله علیه اسرائیل را سخت‌تر می‌نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: