« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
یاسوج
حجت الاسلام بزرگواری:چرا باید عده ای سست عنصر در کشور ما از عدم رای آوری کلینتون ناراحت شده و اشک بریزند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  با بیان اینکه روی کار آمدن هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای ما حاصلی در بر ندارد، اظهار کرد: همه آن‌ها تابع سیاست‌های سازمان سیا هستند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه کسانی که به قدرت مردم و از همه مهم‌تر به قدرت خداوند و مشیت الهی اعتقادی ندارند، دست به سوی کدخدا دراز می‌کنند و این‌ها همان کسانی هستند که قدرت خدا را در صحرای طبس ندیدند و به حساب نیاوردند.

بزرگواری اضافه کرد: اینها همان کسانی هستند که به قدرت مردم و امدادهای غیبی در 8 سال دفاع مقدس اعتقادی ندارند، بنابراین گذشته، حال و آینده خود را در وابستگی و دلبستگی به کدخدای ظالم می‌دانند.

وی از این افراد به عنوان عده‌ای سست عنصر یاد کرد که در حرف، دم از امام می‌زنند و در عمل اعتقادی به اندیشه و تفکر و منش امام ندارند، چراکه امام با اندیشه استکبارستیزی و تکیه بر قدرت و اراده مردم قیام کرد و نهضت را با پشتوانه مردم به پیروزی رساند.

این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: سست عنصرها با آمدن و نیامدن کلینتون و یا ترامپ خوشحال و ناراحت می‌شوند، چراکه این‌ها به جای توکل بر خدا و پشتگرمی به حضور در صحنه مردم، به برجام دل خوش کرده‌اند.

بزرگواری توضیح داد: حرف مردانه و شجاعانه را از مقام معظم رهبری شنیدیم که وقتی رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در نطق‌های انتخاباتی از پاره کردن برجام سخن می‌گفت رهبری ما بالاتر از آن به سوزاندن برجام تأکید می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه همه ارتش اعراب را که جمع کنند و قدرت آن‌ها را روی هم بگذارند به اندازه یک قاسم سلیمانی کارایی و توان ندارند، متذکر شد: وقتی جان کری به این موضوع اذعان و اعتراف می‌کند، چرا باید عده‌ای سست عنصر در کشور ما از عدم رأی‌آوری کلینتون ناراحت شده و اشک بریزند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: