« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
بهبهان
پنجمین دوره تجليل از مداحان و خدمتگزاران حسيني در مسجد ابوعلي بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ طي آييني، با حضور شاعران، مداحان، خدمتگزاران و جمعي از همشهريان ، از زحمات مداحان ، دست‌اندرکاران و خدمتگزاراني که در برپايي مراسم‌هاي محرم و صفر نقش بسزايي داشته‌اند، تجليل به عمل آمد.



مراسم با قرائت آياتي از کلام الله مجيد شروع شد و در ابتدا آقایان محمد حداد و قدرت اله مشهومی با مداحی خود فضای برنامه را عاشورایی نمودند.


در ادامه  حاج ماندنی سبکبار مجری مراسم ضمن خیرمقدم و خوشامد به حضار،با بیان تاریخچه جایزه ، هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب نوجوانان عاشق اهل بیت (ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان بهبهانی اعلام کرد.



در بخش اول چهارمين دوره جايزه شهيد سلمان حاجوي ويژه نوحه خوان کودک و نوجوان به آقايان محمد حسینی،حسین سیف السادات و میلاد زینلی تنديس مراسم وهداياي ارزنده اي تعلق گرفت.


چهارمین دوره تجليل خدمتگزاران حسيني ، يادبود حاجيه خانم خيري جهانتاب مادر شهيد سلمان حاجوي نيز در انتهاي مراسم برگزار گرديد که در اين دوره از هفت نفر از خادمان و فعالان هيئت هاي عزاداري شهرستان بهبهان تجليل به عمل آمد.


آقايان اباذر محمد حسنی، فیصل مومن ،سید حبیب نیشابوری ، قاسم شریف نیا ،میثم خندانی ، عیسی مدحتی و سرکار خانم محمد حسنی منتخبين اين دوره بودند که لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود به  نامبردگان اهدا شد. مراسم با پذیرایی از حاضرین و گرفتن عکس یادگاری خاتمه یافت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ع-ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
0
با سلام جای رسول فلاح پور و سلمان عالیان خالیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: