« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
سرمربی نفت آبادان گفت: امروز فوتبالی به نمایش گذاشتیم که می‌توانیم در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، نادر دست‌نشان در نشست خبری بعد از شکست سه بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: ابتدا به فولاد خوزستان به خاطر این پیروزی مهم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما امروز مقابل فولاد یک بازی تاکتیکی خوب و با شعوری را به نمایش گذاشتند. به نتیجه کاری نداریم اما تیم ما بهتر از فولاد کار کرد. امروز 42 دقیقه کاری کردیم که گلزن اول لیگ یکبار هم صاحب توپ نشد. تیم ما امروز عالی بازی کرد.

وی افزود: بعد از سه گلی که فولاد به ثمر رساند شیرازه تیم‌مان بهم ریخت. آنها از این مسئله استفاده کردند و حملات بیشتری را روی دروازه ما انجام دادند. از فولاد در برنامه‌های تاکتیکی اسیبی ندیدیم. آنها با استفاده از لحظات نتیجه را به خود اختصاص دادند. داور واقعا عالی کار کرد و کمک داور هم عملکرد خوبی داشت. شاید من قوانین داوری را نمی‌دانم. فولاد در نیمه اول چیزی نداشت و اسیر کارهای تاکتیکی ما شد. به مردم خونگرم خوزستان به خاطر داشتن این تیم‌ها تبریک می‌گویم. دست بازیکنانم را می‌بوسم و به این تیم افتخار می‌کنم امروز فوتبالی به نمایش گذاشتیم که می‌توانیم در اینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم. انشاءالله تیم‌های خوزستان بتوانند از فوتبال استان دفاع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: