« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
احمدی‌نژاد اگر می‌خواهد دولت درست کند نیکزاد، الهام، صالحی، ثمره هاشمی، سعید جلیلی را معرفی کند.وی افزود: اگر امروز احمدی نژاد این ها را معرفی کند از امروز تمام ظرفیتم را پای احمدی‌نژاد می‌گذارم

به گزارش آوای دنا،روح الله احمدزاده کرمانی سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: به لنکرانی هم انتقادات جدی دارم، اظهار داشت: اگر حرف نمی‌زنم به خاطر این است که نمی‌خواهم با 10 نفر درگیر شوم!

وی اظهار داشت: دوستان جبهه پایداری یادشان نرود که زمانی که من در استان فارس بودم و حرف‌هایی زدم، حمایت نکردند و یک جوان حزب الهی را در ماجرای عدالت خواهی تنها گذاشتند.

وی همچنین در خصوص آینده احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد انسان آرامی است و پس از ریاست جمهوری به دانشگاه می‌رود و تا سال 96 در دانشگاه تدریس می‌کند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری همچنین در خصوص پیش‌بینی خود از آرایش سیاسی نیروها در انتخابات گفت: عارف از سوی اصلاح‌طلبان منطقی و ولایتی از سوی اصولگرایان معرفی خواهد شد و محسن رضایی از طیف مستقل‌ها خواهد آمد.

وی افزود: دولت هم انشاءالله گزینه‌ای سالم و حزب اللهی معرفی می‌کند و جبهه پایداری هم به سیستم اصولگرایی می‌پیوندد و قالیباف را هم مجاب می‌کنند که نیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: