« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
آکادمی «منیرالاسلام» وابسته به مسجد جامع «کشتیه» در شهر «روچدیل» واقع در شمال غرب انگلیس کارگاهی را تحت عنوان «کریسمس قرآنی» به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) برگزار کرد.
به گزارش آوای رودکوف، این کارگاه که روز یکشنبه، ۲۸ آذر به مدت ۵ ساعت برای کودکان مسلمان و والدین آنها برگزار شد، دو موضوع در رابطه با میلاد حضرت مسیح(ع) به صورت قصه‌گویی و نقل داستان زندگی حضرت مریم(س) و حضرت مسیح(ع) بر اساس آیات قرآن کریم مورد بحث قرار گرفت.


دو موضوع عبارت بود از «حضرت مریم و مسیح(ع) چه کسانی بودند؟ و اگر مسلمانان به مسیح اعتقاد دارند، آیا به کریسمس نیز باید معتقد باشند؟»


دو قصه‌گوی ماهر با اجرای خود، کارگاه آموزشی زنده‌ای را به نمایش گذاشتند که پر از سرگرمی و هیجان بود و کودکان توانستند از طریق نمایش با مفاهیم قرآنی زندگی حضرت مسیح(ع) آشنا شوند.


آکادمی «منیرالاسلام» همچنین ۴ کلاس در رشته‌های آموزش عمومی قرآن، مطالعات اسلامی، حفظ قرآن کریم و سرگرمی برای کودکان سنین ۱۶-۵ از ۵ صبح تا ۷ بعد از ظهر در مسجد جامع شهر روچدیل برگزار می‌کند.


ایکنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: