« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یک انتخابات چند قطبی است و در میان طرفداران آنها به جای نگاه گفتمانی نگاه شخصیتی وجود دارد و اگر این نگاه شخصیتی دنبال شود این وضعیت همینگونه باقی می‌ماند

به گزارش آوای دنا، کامران باقری لنکرانی در نشستی با خبرنگاران در یاسوج در پاسخ به سوالی در خصوص ائتلاف‌های انتخاباتی گفت: پیش‌بینی صاحب نظران و بزرگان این بود که با توجه به موضع‌گیری‌های متفاوت برخی افراد در ائتلافها، این ائتلاف‌ها معلوم نیست به پایان برسد.

لنکرانی بیان داشت: ما تحولاتی که در آرایش سیاسی انتخابات صورت می‌گیرد را رصد خواهیم کرد ولی معتقدیم که مهمتر از آرایش سیاسی کاندیداها، نگاه گفتمانی به فضای انتخابات است.

وی تصریح کرد: گفتمان انقلاب و خط مقاومت باید تلاش کند با یک پرچم در صحنه انتخابات حاضر شود و این را به عنوان یک اصل در پیگیری‌های آتی خود دنبال خواهیم کرد.

کاندیدای جبهه پایداری افزود: هنوز برای اینکه بتوانیم در خصوص پایان کار اظهارنظری کنیم زود است و باید ببینیم تا پایان چه تحولاتی پیش می‌آید.

باقری لنکرانی همچنین گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یک انتخابات چند قطبی است و در میان طرفداران آنها به جای نگاه گفتمانی نگاه شخصیتی وجود دارد و اگر این نگاه شخصیتی دنبال شود این وضعیت همینگونه باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم این نگاه را به نگاه گفتمانی تبدیل کنیم، افزود: الزامات گفتمان مقاومت، الزاماتی است که با برخی شعارهایی که این روزها در ستادهای انتخاباتی گفته می شود، تطبیقی ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: