« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۵
آوای دنا:گاهی اوقات در سطح خیابانها و معابر شهرلنده تصاویر ناخوشایندی را می بینید که ناخود آگاه ذهن آدمی را به سوی حضورش در روستا می کشاند، روستایی که ساکنان آن بر طبق عادت احشام خود همچون گوسفند، بز و به ... را برای چریدن به بیرون از خانه هایشان هدایت می کنند.این احشام که به میهمانان ناخواسته و ناخوانده شهر معروف هستند برای سیر کردن شکم خود اندک فضای سبز موجود در خیابانها و یا شاخ و برگ درختان وسط بلوارها و پیاده روها رو مورد هجوم قرار می دهند و اگر خواسته باشند تا کمی تفریح بیشتری کنند به سراغ سطلهای زباله نیز می روند.اگر به گفته ی مسوولان، لنده شهریست با پیشینه ای گرانبار و ما نیز شهروند این شهر هستیم پس وجود فرهنگ روستا نشینی حاکم بر شهر دیگر چه معنایی دارد؟ مسوولان شهر بر این گفتارند که: "به مالکان احشام سرگردان هشدار داده اند"، اما اینکه چرا این هشدارها و به قولی برخوردها نتیجه ی ملموس و قابل مشاهده ای را به همراه نداشته جای بسی سوال و تامل دارد. به نظر می رسد که شهر و مردم لنده  گرفتار یک تراژدی غمبار و شعارگونه به نام خدمات رسانی مسوولان به شهروندان شده اند، مسوولانی که به رغم شهروند بودنشان اما انگار که هیچ چیز را نمی بینند و یا نمی خواهند که ببینند. براستی اگر در برخورد با چنین پدیده هایی که مستقیما با حقوق عامه ی مردم سر و کار دارد اهرمها و بازوان پرقدرت اجرایی و حمایتگر از جمله مراجع قضایی وجود نداشته باشد برخوردهای موردی و زودگذر هم نمی تواند به عنوان تکیه گاهی مطمئن برای برخورد با عاملان برهم زننده نظم و سلامت عمومی تلقی شود. انتظار وافر داریم مسولان زیربط و از جمله شهرداری محترم و مرکز بهداشت این شهرستان در اقدامی آنی نسبت به حل این مشکل و جلوگیری از تخریب فضای سبز اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
آرش عزیزی م
|
United States
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
1
مدیریت ناکارامد و ضعف مدیریت همراه با پیشبرد اهداف بدون کارشناسی..جای بسی تاسف..
ما نمیگویم کسی دام و ...نداشته باشد و چه بسا که زندگی خیلی از خانوارها برهمین سیکل میچرخد..اما می توان برنامه ریزی و کارشناسی کرد که هر چیزی را درجا و مکان خاص خود جای داد ک امروز شاهد این مسایل نباشیم.البته به تقصیر کار همین یکی نیس..
20
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
0
1
درود بر اوای دنا
حافظ ویسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
0
1
این ضعف فرهنگی بعضی از شهروندان رو میرسونه که باید توجه داشته باشن شهر ما خانه ی ماست نه مکان دامداری ماست
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
1
انتطار بیشتر از این از شهردار شهرمان ومسولان نداریم تادیرروزخرای ...... شهر را گرفته بودن حالا بز وگوسفند حقمون شهرستانی نبود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: