« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «بحث روزبه کمی متفاوت است چون ما روی او برای چند وقت آینده نظر داریم و هنوز به شرایط بازی کردن نرسیده است.»
به گزارش آوای رودکوف، نصرالله عبداللهی درباره اتفاق اخیر و محرومیت باشگاه استقلال از خرید بازیکن اظهار داشت: «باشگاه از چند جناح دنبال کار است و امروز هم رایزنی هایی انجام شد و چند گروه به دنبال حل مشکل ایجاد شده هستند. شخصا خیلی خوشبین هستم که این ماجرا حل شود.»

 

وی درباره آینده سرور جباروف گفت: «با این بازیکن صحبت های لازم را انجام داده ایم و همه امیدواریم مشکل تیم حل شود و جباروف و آندو مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.»

 

سرپرست تیم استقلال درباره روزبه چشمی عنوان کرد: «بحث روزبه کمی متفاوت است چون ما روی او برای چند وقت آینده نظر داریم و هنوز به شرایط بازی کردن نرسیده است اما آندو و جباروف را برای همین دیدارهای پیش رو لازم داریم.»

 

عبداللهی درباره انتقادات اخیر از باشگاه استقلال به دلیل محرومیت از خرید بازیکن گفت: «همیشه یک عده ای منتظر هستند تا حمله کنند. آن زمان که این مشکل نبود حمله می شد، حالا که بهانه هم دارند.»

 

وی درباره آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: «با او صحبت شده و کادر فنی هم به او نیاز دارند. از اول هم او در لیست خروجی نبود و خودش می خواست برود. فرشید بازیکن خوبی است اما در دو مقطع شرایط خوب خودش را از دست داد و به گفته خودش وقتی به زمین می رفت پایش می لرزید اما حالا قرار است بماند و حق خودش را بگیرد.»

 

عبداللهی در پایان گفت: «ما تا اواسط هفته آینده زمان داریم تا لیست مان را برای آسیا بفرستیم و ان شاءالله مشکل اخیر هم تا آن زمان حل شود و هواداران مان از نگرانی بیرون بیایند.»

کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: