« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:تیم یک اعتمادبه‌نفس خاص دارد که می‌تواند برنده شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از کاپ، برانکو ایوانکوویچ پس از بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: از این برد خوشحالم. چیزی که بیشتر از همه باعث رضایت من است، استمرار نتایج‌مان است. تیم یک اعتمادبه‌نفس خاص دارد که می‌تواند برنده شود. ما مربیان معتقدیم که همیشه سخت ترین برد بردی است که از قبل خودتان را برنده بدانید و همه انتظار داشتند ما برنده بازی باشیم و حریف استیل خوبی داشت و بازیکنان ما در کنار حمایت هواداران پرشورشان پیروز شدند و آنها قهرمانان ما هستند. صبا تمام تلاشش را کرد که ما را غافلگیر کند و منتظر بودند که روز ضعیف ما باشد و سرحال نباشیم اما تکرار می‌کنم با سزاواری تمام این بازی را بردیم و با تسلط به بازی و میل به برد و شوق به برد داشتیم.طبیعی است که جای خوشحالی دارد که بیشترین اختلاف را با تراکتورسازی داریم.

وی ادامه داد: قبل از بازی این آگاهی را داشتیم که از تیم حریف بهتریم، اما به بازیکنانم گفتم تیمی از پیش برنده نیست. اعتقاد دیروز ما تمام است و ما از فردا باید برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم و این بازی را فراموش کنیم. به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی تیمش در این بازی به رغم داشتن چند غایب گفت: ما می‌دانستیم که نیمکت ما هم کیفیت لازم را دارد و بازیکنانی که به زمین می‌آیند همه آماده هستند. امکانات ما زیاد است.صبا خیلی خوب کار کرد، بازیکنانش جنگنده بودند، این تیم در ضربات ایستگاهی خطرناک بود اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. خوشبختانه همانطور که دیروز هم گفتم پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و باید بگویم که کیفیت باعث برد ما شد.

وی درباره صحنه مشکوک نیمه نخست گفت:شاید گل شده باشد اما گل نبود، اگر توپ گل شده بود داوران سوت می‌زدند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی بر این باورند داوران در صدرنشینی سرخپوشان به آنها کمک گرده اند بیان داشت: آنهایی که چنین حرفی را می‌زنند بنشینند و به دقت همه چیز را آنالیز کنند و ببینند که چقدر داوران به ما کمک کردند. فکر می‌کنم اگر صادقانه آنالیز کنند نظرشان برعکس خواهد شد. ما فقط با کار و تمرینات خودمات هستیم تا هرچه بهتر و آماده‌تر شویم. تنها وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در زمین و در عمل نشان دادیم، این هدف ماست.

وی درباره رویارویی پرسپولیس با تراکتور گفت: طبیعی است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم، تراکتورسازی بازی بعدی ما است، از ابتدای فصل اهدافمان را مشخص کرده‌ بودیم و هدفمان قهرمانی است اما حتی اگر پیش از موعد روی کاغذ هم قهرمان شویم این وظیفه بازیکنان ما را سنگین‌تر می‌کند که بهتر و بهتر بازی کنند چون فکر نمی‌کنم کسی به ذهنش خطور کند مقابل چنین هواداران پرشوری شل بیاید اما واقعیت این است که ۳ بازی سخت دیگر پیش رو داریم.

برانکو درباره اینکه آیا به رکورد فکر می کند اظهار داشت: نه من نه هیچکس دیگر به رکورد فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم، می‌خواهیم بهتر بازی کنیم تا هواداران خوشحال شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: