« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کارشناس هواشناسی خبر داد
چهارشنبه 95/11/27 با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش در غرب و شمال غرب تشدید می شود و به تدریج نیمه غربی و جنوب کشور را در بر می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، ولی بهره‌مند در جمع خبرنگاران با اشاره به استمرار بارش باران در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بارش باران از شب گذشته در استان آغاز و تاکنون ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه میزان بارش در عصر امروز نسبت به صبح افزایش داشت، افزود: میزان بارش تا صبح امروز حدود 291.6 میلی‌متر بود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها از ظهر امروز شدت یافته است، گفت: تاکنون حدود 298.7 میلی‌متر در مناطق مختلف استان باران باریده است ضمن اینکه در مناطق کوهستانی و سردسیری بارش به صورت برف و تگرگ بوده است.

این مسوول بیشترین بارش باران را مربوط به دهستان «جاورده» کهگیلویه دانست و یادآور شد: حدود 100 میلی‌متر باران در این منطقه باریده است.

بهره‌مند با بیان اینکه میزان بارش باران در یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد از 14.4 میلی‌متر در صبح به 55.1 میلی‌متر رسیده است، افزود: در دهدشت نیز تا عصر امروز 28.3 میلی‌متر باران باریده است.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، میزان باران باریده شده در دشت امامزاده جعفر (ع) را 22.6 میلی‌متر عنوان کرد و بیان داشت: همزمان با دیگر مناطق 38.1 میلی‌متر باران در لیکک بارید.

وی ادامه داد: در سی‌سخت تا عصر امروز 39.2 میلی‌متر و در دوگنبدان 15.4 میلی‌متر باران باریده است.

این مسوول ضمن ابراز خرسندی از افزایش نزولات آسمانی، گفت: امیدواریم این بارش‌ها بتوانند کمبود بارش باران سال جاری را نسبت به سال گذشته جبران کرده و سال زراعی خوبی را شاهد باشیم.

بهره‌مند با بیان اینکه سامانه بارشی تا اواخر امشب از استان خارج خواهد شد، یادآور شد: سامانه بارشی جدیدی روز چهارشنبه وارد استان شده و احتمالا تا جمعه باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: