« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مدیرکل کمیته امداد خبر داد:
دو هزار و 500 کودک زیر پنج سال با سرانه ماهیانه 748 هزار ریال، با هماهنگی مراکز بهداشتی از این نهاد سبد غذایی دریافت می کنند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف :مدیرکل و جمعی از مسئولان کمیته امداد استان و منطقه یک یاسوج در آستانه هفته احسان و نیکوکاری با تعدادی از خانواده های ایتام و بیماران زمین گیر تحت حمایت دیدار کردند.


 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این این دیدارها، بیان کرد: این نهاد ارائه خدمات بهداشتي و درماني از جمله تامین لوازم بهداشتی، پرداخت فرانشیز، بیمه درمان پایه و بیمه مکمل درمان، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال و بیمه اجتماعی را را یکی از بـرنامه‌هاي اصلـي و مأموريتهاي محولـه خـود قرارداده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 61 میلیارد و 939 میلیون ریال خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان ارائه شده است، گفت: خدمات ارائه شده در امور درمانی شامل پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی، پاراکلنیک، بیماران زمین گیر و نگهداری در منزل بیش از 8 میلیارد و 479 میلیون ریال بوده و در سرفصل بیمه خدمات درمانی درخصوص ارائه خدمات بیمه ای به چهار هزار و 600 مددجو، 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

محبی با اشاره به اینکه بیش از 14 میلیارد و 960 میلیون ریال برای کودکان زیر پنج سال دچار سوء تغذیه هزینه شده، افزود: دو هزار و 500 کودک زیر پنج سال با سرانه ماهیانه 748 هزار ریال، با هماهنگی مراکز بهداشتی از این نهاد سبد غذایی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت بیمه های اجتماعی به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی از دیگر خدمات درمانی ارائه شده به مددجویان است، اظهار کرد: 21 میلیارد ریال برای حق بیمه 911 زن سرپرست خانوار و یک هزار و 470 نفر از مجریان طرح های اشتغال زایی امسال به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان به پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون ریال در سرفصل ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان اشاره کرد و گفت: این سرفصل ها شامل دوره های آموزش سلامت و بهداشت، اهدای اقلام بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، توزیع سبدغذایی ،چکاب دانش آموزان ساکن در خوابگاهها و تهیه تانکرهای بهداشتی برای مددجویان است.

محبی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش می کند با حمایت و همکاری خیران، مردم نیکوکار و مسئولان ادارات و بازدید از خانواده های مددجویان، مشکلات جامعه هدف را بررسی و تا حد امکان رفع کند، از همه مردم هم استانی دعوت کرد تا در هفته احسان و نیکوکاری که از شنبه چهاردهم تا جمعه بیستم اسفندماه در استان برگزار می شود، نیازمندان کمیته امداد را فراموش نکنند.

شایسته ذکر است در این دیدارها هدایایی به خانواده های مددجویان اهداء شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: