« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
در آئین تکریم و معارفه مدیر کمیته امداد چرام عنوان شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با حضور قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان چرام برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم،با بیان اینکه خدای را شاکریم که توفیق خدمت در کمیته امداد را به ما عنایت کرد، گفت: کمیته امداد یک نهاد خدمتگزار  به مردم بوده که با نام امام خمینی(ره) شناخته شده و زیر چتر ولایت و رهبری قرار دارد.
وی با بیان اینکه این نهاد از لحاظ سلامت اداری در صدر ادارات قرار دارد، گفت: مسیر کمیته امداد بسیار روشن و آن هم خدمت بی منت به مردم نیازمند است و کمیته امداد تلاش می کند تا با ارائه خدمات مطلوب تر فاصله های طبقاتی را کم کند.
جلال فرد با تأکید بر اینکه کمیته امداد از ورود به مسائل سیاسی و حاشیه ای دوری می کند، بیان کرد: تعاملات و مشارکت با همه دستگاهها در دستور کار این نهاد بوده و هست که تاکنون نتایج بسیار مطلوبی را در بر داشته است.
ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام در این مراسم، با تقدیر از اقدامات کمیته امداد در بخش های مختلف به خصوص در ایجاد اشتغال خرد برای نیازمندان، گفت: همه ما موظفیم اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و با توجه به سیاست کمیته امداد در خصوص توانمندسازی مددجویان، باید اشتغال را گسترش دهیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان  در این مراسم عبدالرشید کریمی نسب به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان چرام منصوب و از زحمات علی حسن مظاهری تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: