« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
انتخابات
سی و سومين یادواره نکوداشت مقام معلم به همراه تقدیر و تجلیل از 29 فرهنگي و معلم نمونه (استاني ، شهرستاني ، راهبران آموزشي ، مربيان برتر قرآني و خبرنگاران برتر ) در شهرستان بهمئي برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، « علي اكبر فرهنگي نسب فرماندار بهمئي » در همايش گراميداشت مقام معلم و مراسم تجليل از  29 فرهنگي نمونه و منتخب ، كه  با حضور مسئولان و فرهنگيان  اين شهرستان برگزار شد هفته معلم را  فرصت مغتنم و خوبی برای تجلیل و قدرشناسی از تلاش‌ها و زحمات معلمان ذكر كرد و گفت : معلمان در انجام ماموریت خطیر آموزشی خود باید بر امر تذکیه و تربیت فرزندان نیز همچون حوزه تعلیم آن ها حساس باشند.

«آقاي صادق جريده مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » در اين مراسم ، با اشاره به شان و منزلت والای معلم در مبانی دین مبین اسلام ،  تراز معرفتی و بلوغ فکری هر جامعه را به اندازه احترامی که آن جامعه به معلمان خود دارد دانست و گفت : امروز برای رفاه حال این عزیزان کارهای جدی و بزرگی باید انجام شود چراکه منزلت و معیشت این قشر زحمت کش جامعه جای تعمل و اندیشه دارد.

« آقاي صادق جريده مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » با بیان اینکه در هیچ فرهنگ و دینی همچون دین مبین اسلام بر مقام شامخ معلم تاکید و بر ارج آن نهاده نشده است و  تمام انسان‌های موفق در جوامع مترقی و پیشرفته، محصول معلم و سیستم‌های آموزشی و تربیتی است و به میزان توجه به این قشر انسان‌ساز و جامعه‌ساز، شاهد رشد و ترقی مورد نظر خواهیم بود گفت : اگر معلم و استاد بدون دغدغه در سر کلاس درس حاضر شود قطعا شاهد جامعه‌ای پویا و نسل خلاق خواهیم بود.

« سید بهاءالدین ملک حسینی  معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان كهگيلويه و بويراحمد » در اين مراسم ، ضمن تقدير از موفقيت هاي مختلف فرهنگيان و آموزش و پرورش شهرستان بهمئي در حوزه هاي مختلف،  با اشاره به اينكه ، تربیت دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از نقش هاي برجسته معلمين اين شهرستان است كه بايد  بر اساس مبانی قرآنی باشد و معلمان و مربيان  نیز این نکته مهم را مدنظر قرار دهند  گفت : استفاده از رهنمودهای روشنگرانه این کتاب آسمانی می تواند مربیان را در زمینه ارشاد و تربیت دینی دانش آموزان یاری دهد و موفقيت را در زمينه پرورش استعدادهاي موفق تضمين نمايد.

گفتني است در پايان اين مراسم از 1 نفر معلم نمونه استاني ،  8 نفر معلم نمونه شهرستاني ،  8 نفر از راهبران آموزشي ،   6 نفر مربي برتر قرآني  و 6 خبرنگار برتر تجليل شد.

خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: