« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
با مشارکت موسسات خیریه
مراسم اعزام 45 نفر از زنان سرپرست خانوار به عتبات عالیات با حضور قائم مقام و معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان و نماینده موسسه خیریه وفاق سبز علوی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام حسین (ع) کمیته امداد استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ارسلان جلال فرد قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با همکاری و مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی و هیئت الرضوان خراسان 45 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد به عتبات عالیات اعزام شدند.



وی با بیان اینکه مددجویان برای اولین بار به عتبات عالیات اعزام می شوند، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده در این زمینه 500 میلیون ریال است که 90 درصد هزینه ها از طرف موسسات خیریه و مابقی از طرف کمیته امداد پرداخت شده است. 
جلال فرد با اشاره به اینکه این دومین کاروان اعزامی در سال جاری به عتبات عالیات است،افزود:  86 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد استان با اعتبار 830 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به عتبات عالیات اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه سفرهاي زيارتي مددجويان در راستاي تقويت باورهاي ديني و معرفي سبك زندگي اسلامي برگزار می شود، اظهار كرد : این اردوهای زیارتی به منظور زیارت و آشنایی هر چه بیشتر با زندگی ائمه اطهار (ع)، ترویج فرهنگ ارتباط با اهل بیت (ع)، تقویت روحیه معنوی و خودباوری، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط در خانواده ها انجام می شود.
قائم مقام کمیته امداد استان ضمن تقدیر از موسسات خیریه وفاق سبز علوی و هیئت الرضوان خراسان، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در اعزام مددجویانی که در حسرت زیارت مانده اند، به مراکز نیکوکاری فعال سطح استان و یا مدیریت های کمیته امداد واقع در شهرستان ها مراجعه و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: