« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر دیشموک میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با تشییع در شهرهای یاسوج و دهدشت در شهر دیشموک به خاک سپرده می‌شود. همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم لازم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پیکر پاک این دو شهید با انتقال از فرودگاه شیراز در شهرهای یاسوج و دهدشت تشییع و با انتقال به شهر دیشموک با استقبال مسئولان و مردم به خاک سپرده می‌شوند. دستگاه‌های اجرایی در برپایی مراسم خاکسپاری مشارکت و همکاری داشته باشند.

آسمند برگزاری برنامه شبی با شهدا در شهر دهدشت، استقبال مردمی در شهر دیشموک و یاسوج  را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم  دانست. تأمین امنیت و تجهیز حمل و نقلی از جمله نیازهای برگزازی این مراسم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: