« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
استخدام
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز استخدام 735 نفر در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  دکتر رحیم استوار در برنامه تلویزیونی پیک سلامت از شبکه استانی دنا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم بزودی آزمون استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از این تعداد ۳۴۵ نفر برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۳۲ نفر بیمارستان بی بی حکیمه، ۴۰ نفر بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت، ۹۳ نفر باقی مانده مجوز قبلی و ۱۸۰ نفر نیروی خدماتی شرکت پرستاری و عمومی استخدام می‌شود.

دکتر استوار با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای مورد نیاز حتی نیروهای شرکتی از طریق آزمون جذب می‌شود، افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان حتی یک نیروی بدون ضابطه وارد سیستم دانشگاه نشده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت تمامی چارت‌های خالی دانشگاه بدون تصدی نباشد، ادامه داد: هم اکنون بدون نیروهای شرکتی-خدماتی ۶ هزار و ۱۵۰ نفر به صورت رسمی، پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خدمت می‌کنند.

دکتر استوار ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ نرم افزار نقل و انتقالات و ۷ سایت تحت وب طراحی کردیم که سبب ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و کاهش اتلاف وقت و هزینه شده است.

وی در واکنش به برخی حرف و حدیث‌ها در زمینه استخدام‌های شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: طی چند ماه اخیر حتی یک نیروی بدون ضابطه وارد سیستم بهداشت و درمان نشده و در برخی مواقع چند مرکز تعدادی از افراد را به عنوان نیروی روزمزد برای یک یا چند روز بکار می‌گیرند که برخی همین موارد را بزرگ نمایی می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: