« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
ورزشی
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: افتخاری و مدیران زیر دستش برای این باشگاه کوچک هستند و آمده اند تا عکس هایشان را بگیرند و بروند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرزاد مجیدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایطی که این روزها برای تیم استقلال به وجود آمده است اظهار داشت: به عنوان یک استقلالی از نتایج استقلال ناراحتم اما واقعیت امر این است که این باشگاه مشکل مدیریتی دارد.

وی افزود: حتی هواداران استقلال هم متوجه شده اند که تیمشان مشکل مدیریتی دارد و من امیدوارم هر چه سریعتر به مشکلات این باشگاه رسیدگی شود تا با احساسات طرفداران این تیم بازی نشود.

بازیکن و سرپرست پیشین استقلال در خصوص اینکه تیم های پرهوادار نیاز به رسیدگی و مسئولیت دارند گفت: من در حال حاضر سرپرست تیم نساجی هستم و می بینم که مردم چقدر بررای تیم محبوبشان ارزش و اهمیت قائل هستند. وقتی به اینجا آمدم متوجه شدم که باید به مردم توجه کرد و خوشبختانه مدیریت باشگاه نساجی هم در این مدت برای موفقیت این تیم تلاش زیادی کرده است.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است که فکر می کنم مدیرانش کوچک هستند. افرادی مثل افتخاری و توفیقی در استقلال چه کاری دارند؟ این آقایان به استقلال آمدند و با میز و صندلی استقلال عکس هایشان را انداختند و حالا دیگر بس است! آقای افتخاری و آن آقای معاونش استقلال را رها کنید و اجازه بدهید این تیم نفس بکشد. تا کی مردم باید از تصمیمات شما عذاب بکشند؟

مجیدی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد:مگر می شود به تیمی با این همه طرفدار بی توجه بود؟ من سالها برای استقلال بازی کرده ام و از احساسات هواداران استقلال در این روزها کاملا با خبرم.این تیم نظم و انضباط مدیریتی می خواهد که با این آقایان به جایی نخواهد رسید. کسانی که برای عکس گرفتن به استقلال آمده اند لطفا دست از سر این تیم بردارند.

وی تصریح کرد: این افراد اصلا فوتبالی نیستند و تخصصی در مدیریت باشگاه به این بزرگی ندارند.این اتفاقاتی که برای علیرضا منصوریان رخ داده ممکن است برای همه مربیان بیفتد ولی مهم این است که مسوولان ورزش کشور به این نتیجه برسند که استقلال امثال افتخاری و توفیقی به جایی نخواهد رسید.

مجیدی در پایان گفت: شما ببینید تیم نساجی در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی بازی کرد و در 120 دقیقه اجازه برد به این تیم را نداد اما استقلال با همین تیم پارس طوری بازی کرد که نزدیک بود بیش از 2 گل بخورد. این ها نشان می دهد تیم استقلال مشکلات بزرگی دارد که باید به آن توجه شود.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: