« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
لنده
بالاخره بعد از کش و قوسهای فراوان فرهنگ سرا ی شهرستان لنده احداث می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر گفت:این فرهنگسرا که در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در سال 1392 کلنگ زنی شده بود  با پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همکاری شهرداری لنده احداث خواهد شد.


گفتنی است دکتر دهبانی پور نیز از محل احداث این فرهنگ سرا بازدید و اظهار داشت: اعتبارمورد نیاز برای ساخت فرهنگ سرای شهرستان لنده  20 میلیارد ریال بوده که به دستور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ردیف سه طرح مهم و اولویت‌دار پروژه‌های شهرستان قرار گرفت که پس از تامین اعتبار عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.


مدیر کل ارشاد اسلامی استان افزود: انجام مطالعات علمی و تحقیقاتی نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان برای شناخت و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی و آموزش شهروندان به منظور کاهش مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی در زمینه اوقات فراغت نسل جوان در ایام تابستان جذب و هدایت مشارکت‌های مردمی، برنامه‌ریزی برای ‌ افزایش بهره‌وری از فضاها و امکانات فرهنگی از اهداف مهّم ما برای ساخت فرهنگسرا است.

همچنین صبح امروز به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده ؛رئیس بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی جهت شروع بکار دعوت گردیدو در محل احداث فرهنگسرا حضور پیدا کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
واقعا خوشحال شدم،واقعا تشکر،باورم نمیشه،ریشه تمام معضلات ما فرهنگیست،امیدوارم خیلی زود احداث وآغاز به کار کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: